مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۹ واحد مسکونی فرسوده در حسن‌آباد ری به بوستان تبدیل می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر حسن‌آباد فشافویه از توابع شهرستان ری گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع شامل ۹ واحد مسکونی در بافت فرسوده محله‌های امام حسن مجتبی (ع) و مسجد امام زمان (عج) توسط مدیریت شهری تملک شده و به بوستان تبدیل می‌شود.

علیرضا زندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: هم اکنون ۵۰ هکتار از مناطق مسکونی شهر حسن آباد فرسوده است که باید با تامین بودجه و ارائه بسته های تشویقی به نوسازی این مناطق اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکهزار و ۲۰۰ متر مربع در قالب پنج منزل مسکونی در محله امام حسن مجتبی(ع) و یکهزار متر مربع در قالب چهار منزل مسکونی در محله مسجد امام زمان(عج) خریداری شده است، افزود: عملیات عمرانی ساخت بوستان در این ۲ محله آغاز شده است.

زندی یادآور شد: شهر حسن آباد روی خط زلزله واقع شده و از رو بازسازی بافت فرسوده و بافت ناکارآمد شهری باید در دستور کار قرار گیرد که نبود بودجه لازم کمی این کار را با مشکل روبرو کرده است.

این مسئول با بیان اینکه هم اکنون اجرای طرح های عمرانی با سرعت پایینی پیش می رود، خاطرنشان کرد: تورم، گرانی محسوس مصالح ساختمانی و سرمای هوا جلوی انجام بسیاری از طرح های عمرانی را گرفته است.

زندی اضافه کرد: هم اکنون طرح های عمرانی فاز دوم بوستان فرهنگ، سنگفرش خیابان شیخ کلینی، تصفیه خانه شهرداری حسن آباد، پارکینگ خودروهای سنگین، سالن ورزش و فرهنگ سرا در حال انجام است که به دلیل مشکلات موجود با سرعت پایین پیش می رود.

حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از ۳۷ روستا و با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.