مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید بر ایجاد تفاهم مشترک بین شهرداری تهران و وزارت نیرو درمورد کابل‌های فشار قوی منطقه ۲۰

عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران باید با وزیر نیرو درباره کابل‌های فشار قوی منطقه ۲۰ به تفاهم مشترک برسند و شهردار به عنوان یک مطالبه از وزیر نیرو برطرف شدن مساله کابل‌های فشار قوی در منطقه را بخواهد.

سید محمود میرلوحی در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۲۰ گفت: از سراسر کشور جمعت به تهران سرازیر شده که آثار این حضور در حاشیه‌های شهر مشهود است. در شهر ری نیز گرفتاری‌ها و مسائلی وجود دارد اما با دو رویکرد می‌توانیم شرایط را در این منطقه پیش ببریم. یا صبر کنیم که آنقدری مشکل ما را اداره کند و یا چاره جویی سریعتر کنیم.

او ادامه داد: در باقیمانده این دوره نیز می‌شود این کار را کرد و یک جمع از روشنفکران، صاحب نظران تشکیل و ظرفیت‌های منطقه را بررسی و برای هر کدام از ظرفیت‌های شهر ری، ظرفیت گردشگری ایجاد شود چرا که هم برای شهروندان سایر مناطق جاذبه است و هم منجر به اشتغال‌زایی در منطقه می‌شود.

در ادامه زهرا نژاد بهرام در تذکر خود با اشاره به بخش‌های پایانی سخنان رابط شورایاری منطقه ۲۰ گفت: شورایاران باید سعه صدر خود را بالا ببرند و یقین دارم با تعامل مشترک به راهکار خواهیم رسید.

او با بیان اینکه چالش‌های منطقه ۲۰ در سه بعد قابل تعمل است افزود: در این منطقه محور فدائیان اسلام پس از ۲۰ سال از فریز خارج شد و این منطقه ۲۰ سال بود که به حاشیه رانده شده بود. این امر منجر به رونق و پویایی منطقه می‌شود.

نژادبهرام ادامه داد: همچنین کابل‌های فشار قوی منطقه را پیگیری کردیم و شهردار تهران باید با وزیر نیرو به تفاهم مشترک برسند چرا که در اختیار هیچ دستگاهی نیست و تنها در اختیار وزیر نیرو است. شهردار تهران باید به عنوان مطالبه از وزیر نیرو برطرف شدن مساله کابل‌های فشار قوی در منطقه را بخواهد و اگر آنرا نمی‌خواهد ما این را مطالبه می‌کنیم.

او همچنین با اشاره به بافت فرسوده منطقه گفت: بافت فرسوده این منطقه متفاوت از سایر نقاط است که همین مساله کابل‌های فشار قوی در منطقه یکی از دلایل این موارد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه