مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

یک واحد غیرمجاز قطعه‌بندی گوشت در شهرری تعطیل شد

رییس اداره دامپزشکی شهرستان ری گفت: یک واحد غیرمجاز و زیرزمینی قطعه‌بندی گوشت طی هفته گذشته با حکم قضایی تعطیل و متصدی آن بازداشت شد.

محمد جعفرپور درگفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: متخلفان در این واحد غیرمجاز پس از قطعه بندی گوشت سفید و قرمز اقدام به توزیع آن در سطح شهر تهران و ری می کردند.

وی با بیان اینکه تمام واحدهایی کشتاردام، قطعه و بسته بندی، و عرضه انواع فرآورده خام دامی باید مجوز بهداشت لازم را دریافت و زیر نظر اداره دامپزشکی فعالیت کنند، افزود: متصدی این واحد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

جعفرپور اضافه کرد: این واحد غیرمجاز قطعه بندی گوشت در یک منزل مسکونی با نصب سردخانه، لوازم قطعه بندی گوشت اقدام به فعالیت می کرد که بازرسان اداره دامپزشکی موفق به شناسایی آن شدند.

وی با بیان اینکه این واحد غیرمجاز قطعه بندی گوشت با هماهنگی دستگاه های ذیصلاح پس از پلمب تخریب شد، خاطرنشان کرد: سردخانه این واحد نیز به محل دیگری منتقل شد تا متخلفان به هیچ عنوان نتوانند در این محل اقدام به قطعه بندی کنند.

جعفرپور در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه تولید و توزیع فرآورده های خام دامی مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان ری گزارش دهند و همچنین فراورده های خام دامی خود را از مراکز مجاز و تحت پوشش اداره دامپزشکی انجام نمایند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه