مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهرری یکی از امن‌ترین مراکز جمعیتی در حوزه استان تهران است

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس، بابیان‌اینکه شهرری یکی از امن‌ترین مراکز جمعیتی در حوزه استان تهران است، از ارتقا سرکلانتری شهرری به فرماندهی انتظامی ویژه به‌عنوان اقدامی مثبت در جهت تسریع روند تامین امنیت عمومی در این منطقه یاد کرد.

سیدعلی یزدی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد انتشار خبری از سوی فرماندار ویژه ری مبنی بر ارتقا سرکلانتری این منطقه به فرماندهی انتظامی ویژه و تاثیر آن در گسترش دامنه حفظ امنیت و کاهش میزان ارتکاب جرم در شهرستان ری، گفت: ما در شهرستان ری به غیر از بخش مرکزی، 5 شهر تابعه شامل قیام دشت، قلعه نو، کهریزک، باقرشهر و حسن‌آباد فشافویه داریم که با مرکز ری به 6 شهر می‌رسند، همچنین 80 روستا پیرامون این منطقه وجود دارند.

اصالت و بومی‌بودن مردم، شهرری را به امن‌ترین منطقه در استان تهران تبدیل کرده است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وضعیت انتظامی شهرستان ری همچون سایر بخش‌ها هر اندازه مناسب‌تر باشد و ارتقا یابد و اختیارات بیشتری داشته باشد باعث قدرت بیشتر در تامین امنیت عمومی آن منطقه شده و سطح بیشتری از رضایت مردم را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: مرکز شهرستان ری به دلیل اصالت و بومی بودن مردم، یکی از امن‌ترین مراکز جمعیتی در حوزه استان تهران بوده و از بیشترین شاخص‌های مطلوب امنیتی برخوردار است.

سرریز جمعیت به شهرهای اطراف شهرری ارتقا ضریب امنیتی این منطقه را می‌طلبد

یزدی‌خواه یادآور شد: البته به این دلیل که سرریز جمعیت تهران بعضا متوجه باقرشهر، کهریزک، قلعه نو و قیام دشت می‌شود، لازم است در این مناطق از جهت ضریب امنیتی و تامین آرامش، شرایط آنها را روز به روز ارتقا دهیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در پاسخ به اینکه آیا رهاسازی معتادان متجاهر که بعد از اتمام مدت زمان نگهداری آنها در مراکز ترک اعتیاد واقع در شهرستان ری، در همین منطقه مستقر شده و مشکلاتی را ایجاد می‌کنند تاثیری بر گسترش دامنه آسیب‌های اجتماعی و بالتبع آن افزایش میزان ارتکاب جرم در این منطقه داشته است، خاطرنشان کرد: افرادی که به مراکز ترک اعتیاد و زندان این منطقه منتقل می‌شوند بعد از اتمام دوره نگهداری از آنها در این مراکز، اغلب به زندگی سالم برمی‌گردند و تنها تعداد محدودی از آنها تحت تاثیر آسیب‌های اجتماعی مرتکب جرم می‌شوند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما هر اندازه بتوانیم شاخص‌های امنیتی را ارتقا دهیم، وظیفه خود را از این نظر که خادم مردم هستیم و باید امورات آنها را پیگیری کنیم، انجام داده‌ایم./

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.