مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مدیر عامل خبرگزاری ایرنا:فقدان مرحوم شاه‌محمدی برای روزنامه‌نگاری محلی جبران ناپذیر است

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در پیام تسلیتی مرحوم حاج اسمعیل شاه محمدی از فعالان سیاسی – رسانه ای شهرستان ری را انسانی دغدغه‌مند و ساعی توصیف کرد که فقدان او برای روزنامه نگاری محلی جبران ناپذیر است.

محمدرضا نوروزپور روز شنبه در پیامی به مناسبت درگذشت مرحوم شاه محمدی نوشت: درگذشت حاج اسمعیل شاه محمدی از فعالان سیاسی – رسانه ای شهرستان ری همه ما را متاثر و داغدار کرد. سابقه آشنایی من با مرحوم شاه محمدی دست کم به ۱۶ سال پیش و زمانی که اولین شماره از همشهری محله ۲۰ را منتشر کردم باز می گردد. بیشتر از خود من از انتشار نشریه ای برای شهرری ذوق‌داشت.

«در تمام این سالها او را نسبت به مسایل مردم، نوشتن برای مردم و دلسوزی برای همه اقشار جامعه دغدغه‌مند و ساعی دیدم. فارغ از خط و ربط های سیاسی و اختلاف نظرهایی که در این حوزه ناگزیر است حاج اسمعیل انسانی بسیار شریف، مهربان، صریح اللهجه، پرکار و اهل تعامل بود. به شهرری و مردم عشق می ورزید و بارها به من گفته بود از اینکه عمده عمر حرفه‌ای اش را در روزنامه‌نگاری محلی برای شهرری گذرانده خوشحال و راضی است».

«فقدان او برای روزنامه نگاری محلی و همکاران رسانه‌ای‌ اش جبران ناپذیر است. این ضایعه را به خانواده‌ محترم شاه محمدی، همکاران رسانه ای و فعالان سیاسی شهرستان ری تسلیت عرض می کنم. روحش شاد و قرین رحمت الهی باشد انشالله».

مرحوم اسمعیل شاه محمدی از روزنامه‌نگاران و فعالان سیاسی پیشکسوت شهرری بود که شامگاه سوم بهمن ماه در سن ۵۷ سالگی به دیدار معبود شتافت؛ وی در طول چندین دهه فعالیت روزنامه نگاری دارای سمت هایی چون مسئول خانه مطبوعات شهرستان ری، رئیس انجمن صنفی خبرنگاران ری و سرپرست چندین روزنامه سراسری در این شهرستان بود.

وی در کنار کار روزنامه نگاری، مدیریت بنیاد مشاهیر معاصر ری و مدیریت موسسه فرهنگی هنری مطالعات راگا را برعهده داشت و خدمات قابل توجه ای در این زمینه برجای گذاشت. وی همچنین نایب رئیس شورای هماهنگی تشکل ها و فعالان خط امام (ره) شهرستان ری و دبیر حزب کارگزاران سازندگی شهرستان ری بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه