مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کارخانه چوب ایرانیان در شهرک صنعتی شمس آباد افتتاح شد

با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت صورت گرفت

صبح امروز با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت کارخانه چوب ایرانیان در شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، صبح امروز با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت ،معاون اقتصادی استاندار تهران،معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری کارخانه پاک چوب ایرانیان در شهرک صنعتی شمس آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

این کارخانه  در زمینی به مساحت ۶ و نیم هکتار پس از شرکت های واقع در استان‌های خراسان رضوی و خوزستان، پنجمین کارخانه گروه صنعتی پاک چوب ایرانیان است که امروز در شهرستان ری وارد مدار تولید شد.

برای راه اندازی این واحد که عملیات اجرایی آن از اردیبهشت ۹۸ آغاز شده در مجموع ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت انجام شده که ۱۵۰ میلیاردریال آن سرمایه گذاری ریالی و مابقی ارزی بوده است.

این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون مترمربع چوب برای ۱۳۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

وزیر صمت و همراهان در ادامه حضور خود در شهرک صنعتی شمس آباد، از شرکت ونوس شیشه که در زمینه انواع شیشه های ساختمانی و خودرو با اشتغال مستقیم ٤٨٣ نفر و ظرفیت تولید ١٥ هزار و ٤٣٠ تن در سال به فعالیت مشغول است، بازدید کردند.

وزیر صمت در این بازدید گفت: بر اساس مصوبه قرارگاه جهش تولید ۵۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده که این مصوبه به تمامی بانک‌ها در سراسر کشور ابلاغ شده است و واحدهای تولیدی می‌توانند از آن استفاده کنند.

علیرضا رزم حسینی سیاست وزارت صمت و دولت را حمایت از بخش خصوصی دانست و افزود: کشور را باید به کارآفرینان، تولید کنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی بسپاریم تا آنها نقش قابل توجه خود را در درآمد ملی، تولید، ارزآوری و صادرات ایفا کنند.

این کارخانه متعلق به گروه صنعتی پاک چوب ایرانیان در زمینه تولید ورقهای روکش- نئوپان و تخته منطبق و همچنین اوراق فشرده چوبی فعالیت خواهد کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه همچنین از خطوط تولید و بخش های مختلف این واحد صنعتی بازدید کردند.

گروه صنعتی پاک چوب ایرانیان در استانهای خراسان رضوی، خوزستان و تهران فعالیت دارد و بیش از ۱۸۰۰ نفر اشتغال مستقیم در کل کشور دارد.

شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در ۳۵ کیلومتری جاده قدیم قم – تهران قرار گرفته است، این شهرک هم اکنون با استقرار یکهزار و ۹۲۷ واحد صنعتی بزرگ و کوچک در خود زمینه اشتغال ۳۷ هزار و ۵۸۰ نفر را فراهم کرده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه