مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری:توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی شهرستان ری در اولویت قرار دارد

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: یکهزار و ۲۸۵ نفر از هشت تا ۷۹ سال در ورزش والیبال این شهرستان فعالیت می‌کنند که باید ضمن برنامه ریزی برای افزایش تعداد ورزشکاران این رشته، در جهت تقویت حضور بیشتر علاقه مندان و همچنین بانوان در ورزش والیبال نیز اقدامات لازم انجام شود.

حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در دیدار با رئیس هیات والیبال، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان سروقامتان شهرری اظهار داشت: یکی از مولفه های رشد و توسعه هر جامعه توجه به امور ورزشی است و تحقق آن با ایجاد زیرساخت‌هایی برای اقبال عمومی مردم به ورزش فراهم می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی شهرستان ری در اولویت قرار دارد و برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت، استعدادیابی و پرورش نوجوانان، جوانان و رده‌های مختلف سنی در دستور کار است تا سلامت و نشاط شهروندان تامین شود.

وی ادامه داد: در ورزش های انفرادی و جمعی در ری ظرفیت های فراوانی وجود دارد و در این حوزه اتفاقات خوبی افتاده است همانگونه که امروز فرزندان ری در ورزش قهرمانی عناوین متعدد در عرصه های مختلف کسب کرده و در حرفه مربی و همچنین داوری بین المللی همواره افتخار کسب می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: سرمایه گذاری در ورزش کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه دارد و در این خصوص با توجه به ظرفیت ها بایستی احداث زیرساخت های ورزشی مورد توجه قرار گیرد تا زمینه رشد و پیشرفت استعدادهای ورزشی همچون والیبال فراهم شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری با رییس هیات والیبال و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان سروقامتان راگا شهرری قهرمان مسابقات والیبال لیگ دسته دو نوجوانان تهران دیدار و از تلاش هیات والیبال، کادر فنی و بازیکنان این تیم در مسابقات استانی تجلیل کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه