مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح پایش سلامت با ۴ تیم در سطح باقرشهر اجرا شد

جانشین سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) باقر شهر گفت: طرح پایش سلامت با ۴ تیم رصد، مراقبتی، نظارتی و حمایتی در سطح باقرشهر اجرا شد.

سرگرد حسن حیدری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح اجرای طرح پایش سلامت در سطح باقرشهر اظهار داشت: در راستای کنترل و مدیریت بیماری کرونا و پس از ابلاغ طرح پایش سلامت که به نام سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی مزین شده است، سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اقدام به برگزاری جلسات توجیهی در سطح حوزه‌های بسیج و مراکز بهداشت کرد.

وی افزود: در این طرح تمامی نیروهای همیشه در صحنه بسیجی خواهر و برادر، در قالب ۴ تیم رصد، مراقبتی، نظارتی و حمایتی سازماندهی و برای خدمت به همشهریان باقر شهری در این طرح همدلی بکارگیری شدند.

جانشین ناحیه حضرت روح الله (ره) تصریح کرد: در تیم رصد بسیجیان جهادی که نشان دادند همیشه در صف اول هستند با اتفاق کارمندان پرتلاش مراکز بهداشت به درب منازل مراجعه و نسبت به شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا اقدام و غربالگری صورت می‌گیرد و بعد از شناسایی افراد مبتلا به کرونا نوبت به تیم حمایتی است که از افراد نیازمند درگیر به این ویروس منحوس حمایت مادی نماید.

حیدری در ادامه گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی کمک مومنانه، غذای گرم، آب میوه و دیگر کمک‌های اهدایی در بین نیازمندان توسط تیم‌های حمایتی با مساعدت خیرین انجام شده است و تیم‌های نظارتی هم از واحدهای صنفی توسط بسیجیان آموزش دیده و کارمندان خانه‌های بهداشت نظارت و تذکرات لازم داده می‌شود و این مأموریت تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس ادامه دارد.

جانشین ناحیه حضرت روح الله (ره) باقر شهر بیان داشت: در پایان از بسیجیان همیشه در صحنه، کارمندان شبکه بهداشت و درمان، فرماندار و بخشداران و شهرداران که ما را در اجرای این طرح یاری نمودند تقدیر وتشکر می‌کنم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه