مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مرگ خاموش مردم شهرستان ری | آلودگی هوای باقرشهر از شاخص 190 گذشت

امروز 21 دیماه شاخص آلودگی هوای شهرستان ری 168 و در باقرشهر از مرز 198 عبور کرده است در حالی که مردم با انواع مشکلات روبرو هستند هنوز هیچ واکنش و تصمیمی از سوی مسولان گرفته نشده است .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، طی اعلام سامانه پایش هوای کشور امروز 21 دیماه هوای شهرستان ری در شاخص 168 و ناسالم برای همه ی افراد جامعه اعلام شد اما در عمل  به جز پیگیری فرماندار شهرستان ری و بازدید از صنایع آلاینده دیگر نه تصمیمی و نه تحرکی برای حل مشکل آلودگی از سوی دست اندر کاران امر نمیبینیم .

این آلودگی در باقرشهر از شاخص 198 گذشت که خود بحث برانگیز است ؟ در نمودار زیر که از مراجع رسمی کشور دریافت شده است وضعیت آلایندگی محیط پالایشگاه تهران را مشاهده می کنید در صورتی که طی دفعات اعلام می کنند این پالایشگاه هیچ آلاینده ای برای محیط ندارد و دارای فیلترهای تایید شده محیط زیست است در صورتی که محیط زیست شهرستان ری نیز به دفعات اعلام کرده که وضعیت آلایندگی پالایشگاه تهران بصورت شبانه روزی پایش می شود .قضاوت با شما!!!!!

به نقطه های قرمز دقت کنید این قسمت ها دقیقا داخل پالایشگاه تهران است

در این روزها اگر سری به مراکز درمانی بزنید خواهید دید که بسیاری از افرادی که با غلبه به ترس مبتلا شدن به کرونا به این مراکز مراجعه کرده اند دچار سردرد های مزمن سوزش چشم و … شده اند که تاکنون برای آنها بی سابقه بوده و درست از زمانی که آلودگی تشدید شده و در معرض آن قرار گرفته اند شروع شده است .

در این وضعیت جدای از مبحث کرونا فکر کنید برای افرادی که بیماری های تنفسی و قلبی و عروقی دارند چه اتفاقی ممکن است رخ دهد و چه کسی در این قبال باید پاسخگو باشد .هیچ

حالا باید چشم امیدمان به رحمت الهی باشد تا بادی بارانی برفی نسیمی به داد ما برسد نه به مسولان (در این مورد )

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه