مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: تردد بین شهری از امروز آزاد است|ری در وضعیت زرد کرونایی

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری وضعیت کرونایی شهرستان ری را زرد اعلام کرد و گفت از امروز تردد بین شهری بجز شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی بدون برگه تردد انجام می شود .

حسین توکلی کجانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت رنگ بندی شهرستان ری از لحاظ شیوع کرونا اظهار داشت: با توجه به کاهش میزان ابتلاء و فوتی ناشی از بیماری کرونا و همچنین مشارکت و همکاری مطلوب شهروندان و اصناف شهرستان ری، شرایط محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفته است.

معاون استاندار تهران گفت: از امروز با تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تردد بین شهرهای زرد از امروز بدون برگه تردد بلامانع است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه بیان داشت: بر اساس پایش صورت گرفته در حال حاضر ۲۱۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند و برای شهروندانی که قصد سفر به شهرهای زرد را دارند نیاز به برگه تردد ندارند.

توکلی کجانی عنوان داشت: ۲۹ شهر نیز در شرایط قرمز و نارنجی قرار دارند که کماکان ورود پلاک‌های غیربومی به این شهرها ممنوع است و توصیه می‌شود شهروندان ضمن رعایت مستمر پروتکل‌های بهداشتی، از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند زیرا در صورت عدم توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و افزایش ترددها، امکان بازگشت محدودیت‌های شدید وجود دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.