مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افتتاح مجهزترین مرکز چشم پزشکی جنوب استان تهران در شهرری

کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی شهر ری با هدف خدمت‌رسانی به مردم مناطق جنوبی استان تهران به بهره برداري رسيد.

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،مدیر اجرایی کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی شهر ری با بیان اینکه ارائه خدمات پزشکی به خصوص خدمات چشم پزشکی باید به صورت یکسان در سطح شهر تهران و سراسر کشور توزیع شود، افزود: راه اندازی کلینیک چشم پزشکی نور شهر ری نیز در همین راستا و برای کاهش میزان حضور متقاضیان در مراکز پزشکی شهر تهران انجام شده است.
وی گفت: این امر موجب خواهد شد تا بیماران و متقاضیان دریافت خدمات چشم پزشکی در شهر ری و جنوب تهران برای دریافت این خدمات رنج سفر به نقاط مختلف شهر بزرگی مانند تهران و سپری کردن وقت گرانبهای خود در پایتخت را متحمل نشوند و از خدمات مورد نیازشان در نزدیکترین مرکز چشم پزشکی بهره ببرند.
دکتر فرهاد رضوان با اشاره به این که، کلینیک چشم پزشکی نور شهر ری در زیربنایی به مساحت بیش از ۲۷۰۰ متر مربع و در هفت طبقه راه اندازی شد، اظهار داشت: این کلینیک دارای هشت درمانگاه است و هر درمانگاه هم روزانه پذیرای ۴۰ تا ۵۰ بیمار خواهد بود.
مدیر مرکز تحقیقات مجموعه نور در مورد مدت زمان انتظار برای ارایه خدمات به مراجعین به کلینیک نور شهر ری افزود: تمام اهتمام ما برای راه اندازی این مرکز و مراکز دیگر مجموعه نور این است که لزومی وجود نداشته باشد تا فرد بیمار برای دریافت خدمات جنبی مجبور به خروج از مجموعه باشد.
وی تاکید کرد: پس از طی شدن پروسه ویزیت در همان کلینیک تست‌های اپتومتری نیز انجام و مشورت‌های لازم با همکاران بخش‌های شبکیه و یا گلکوم نیز صورت می‌گیرد و به همین جهت با نظر گرفتن موارد فوق در زمان فرد بیمار صرفه جویی بسیار زیادی انجام می‌گیرد.
مدیر کلینیک چسم پزشکی شهر ری در خصوص دستگاه‌ها و تجهیزات این مرکز در مقایسه با دیگر مراکز مجموعه نور، گفت: استاندارد‌های ما در تمامی مراکز درمانی نور با تکیه بر به روزترین و مجهزترین تجهیزات بخش چشم پزشکی جهان است.
وی خاطر نشان کرد: در مرکز چشم پزشکی شهر ری تمامی خدمات پاراکلینیکی، آنژیوگرافی و عمل جراحی عیوب انکساری را در اختیار بیماران قرار می‌دهیم.
دکتر فرهاد رضوان به خدمات جانبی کلینیک چشم پزشکی شهر ری نیز اشاره کرد و گفت: بخش عینک سازی نیز همزمان با راه اندازی کلینیک افتتاح خواهد شد و جراحی‌های فمتولیزیک و PRK هم که دو شیوه به روز جراحی انکساری هستند در مرکز شهر ری انجام می‌شود.
مدیر مرکز تحقیقات مجموعه نور در خصوص پوشش بیمه‌ای کلینیک شهر ری برای مراجعه کنندگان نیز افزود: همانند سایر مراکز مجموعه چشم پزشکی نور، تمامی بیمه‌های پایه و تکمیلی در این مرکز پذیرفته خواهد شد.
کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی شهر ری واقع در خیابان فدائین اسلام با مشارکت بخش خصوصی و با حضوردکتر قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت معان استاندار وفرماندارویژه شهرستان ری، شهردار منطقه ۲۰ تهران، و تعدادی از چهره‌های ورزشی ساکن این منطقه همچون هادی ساعی افتتاح شد.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.