مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

400 دستگاه کولر گازی قاچاق در شهرستان ری کشف شد

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان ری از کشف۴۰۰ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۴۶میلیارد ریال در شهرستان ری خبرداد.

موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری  اظهار کرد: بازرسان اداره صمت در گشت مشترک از انبارهای سطح شهرستان به منظور مقابله با احتکار، قاچاق کالا و حفظ ثبات اقتصادی در بخش تولید داخل، تعداد ۴۰۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف کردند.

وی گفت: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده ۴۶ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال است که پرونده برای صدور حکم قضایی به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ارجاع شد.

رئیس اداره صنعت بیان کرد: این کالاها به جرم قاچاق، اختفاء و امتناع از فروش کشف و ضبط شد و صاحبان کالاها برای انجام روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

احمدی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، عنوان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه تخلف در حوزه قاچاق بدون کمترین اغماضی برخورد انجام می‌شود، اضافه کرد: اداره صمت شهرستان ری در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه تیم‌های بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه