مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان ری در ناحیه دو شهر ری

جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان ری با حضور محمدرضا مسیب زاده مدیر کل اداره قرآن، نماز وعترت وزارت آموزش و پرورش و اعضای شورای قرآن شهرستان ری در آموزشگاه شاهد ندای فاطمه(س) ناحیه دو شهر ری برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری ضمن خیر مقدم به محمدرضا مسیب زاده مدیر کل اداره قرآن، نماز وعترت وزارت آموزش و پرورش و دیگر اعضاء شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان ری، با اشاره به آیات کلام الله مجید از سوره اسراء سخنانی پیرامون موضوع جلسه بیان کرد.
او در ادامه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری داد و گفت: ما در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری با آغوش باز در خدمت تمام مجموعه‌های قرآنی شهرستان هستیم.
یزدان پناه با اشاره به برتر بودن فعالیت‌های قرآنی ناحیه دو شهر ری در سطح استان و شهرستان خاطر نشان کرد: از شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان ری می‌خواهیم تا این مجموعه را مانند گذشته یاری نمایند، تا بتوانیم بیشتر در خدمت دانش آموزان قرآنی باشیم.
در پایان از دو دانش آموز زهرا خلیلی ومهدیه نکویی نفرات برترمسابقات حفظ قرآن در کشور تجلیل به عمل آمد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه