مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رونمایی از تمبر یادبود تختی در سالروز مرگ جهان پهلوان

دبیر فدراسیون کشتی گفت: همزمان با ۱۷ دی ماه از تمبر یادبود جهان پهلوان تختی رونمایی می‌شود.

سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: فردا ۱۷ دی ماه پنجاه و سومین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی قهرمان بزرگ کشتی ایران و جهان و اسوه‌ی اخلاق و جوانمردی است.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های بوجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراسم ۱۷ دی ماه که هرساله بر سر مزار این قهرمان ملی برگزار می‌شد، به صورت حضور مرشد و ضرب و زنگ خواهد بود و امسال، همانند سال‌های گذشته سخنرانی و اجتماعات نخواهیم داشت، اما مسئولان فدراسیون مانند تمامی علاقمندان با حضور بر سر مزار آن مرحوم یاد و خاطره‌ی این قهرمان و پهلوان بزرگ را گرامی خواهند داشت.

عسگری تصریح کرد: البته رییس فدراسیون دیشب هماهنگی‌های لازم را با معاون استاندار، فرماندار و مسئولان شهرستان ری انجام داده است و برنامه گرامیداشت زنده یاد تختی حتما با حضور مردم و علاقمندان پرشور این پهلوان نامی ایران برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون کشتی در مورد برنامه‌ فدراسیون کشتی در این روز گفت: صبح فردا با حضور سبحانی‌فر، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست و مقصودی مدیرکل پست تهران مراسم رونمایی از تمبر یادبود جهان پهلوان تختی را در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی خواهیم داشت. همچنین قصد داریم تفاهم نامه‌ای را بین فدراسیون کشتی و شرکت ملی پست به امضاء برسانیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.