مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حفظ اشتغال یک هزار نفر از کارکنان شرکت مارگارین

بابک دین پرست،بیان کرد: شرکت مارگارین توانسته در شرایط سخت تحریم و شیوع بیماری کرونا، اشتغال ۱۰۰۰ نفری خود را حفظ کند و نیز با توجه با کمبود مواد اولیه ، در صنف خانوار محصولات خود را به بازار عرضه نماید.

بابک دین پرست “معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و قائم مقام رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ” به همراه عسگری معاون امور اقتصادی استانداری تهران و توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولین از خطوط تولید روغن خوراکی شرکت مارگارین در شهرری بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید بابک دین پرست، اظهارکرد: شرکت مارگارین از شرکت های قدیمی بود و وارد ۶۴ سالگی آن شده ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در توضیح توفیقات بسیار ارزشمند شرکت مارگارین، ادامه داد: این شرکت توانسته در شرایط سخت تحریم و شیوع بیماری کرونا، اشتغال ۱۰۰۰ نفری خود را حفظ کند و نیز با توجه با کمبود مواد اولیه، در صنف خانوار محصولات خود را به بازار عرضه نماید.

قائم مقام رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در رابطه با تسهیلات بانکی مورد نیاز شرکت مارگارین، گفت: در جلسه ای که امروز در شهرک شمس آباد خواهیم داشت به این موضوع رسیدگی و حل و فصل خواهیم کرد.

منبع تهران نیوز
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه