مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مجهزترین مرکز چشم پزشکی شهر ری ۲۰ دی ماه افتتاح می شود

با حضور تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)؛

کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور شهر ری برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق جنوبی تهران ۲۰ دی ماه جاری در شهر تاریخی و شهید پرور ری افتتاح می شود.

مدیر اجرایی کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی شهر ری در این خصوص گفت: این کلینیک شنبه هفته آینده با حضور تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، فرماندار شهر ری، شهردار منطقه 20 تهران، امام جمعه شهر ری و تعدادی از چهره های ورزشی ساکن این منطقه همچون علیرضا دبیر، هادی ساعی و حمید سوریان افتتاح خواهد شد.
دکتر فرهاد رضوان با بیان اینکه ارایه خدمات پزشکی به خصوص خدمات چشم پزشکی باید به صورت یکسان در سطح شهر تهران و سراسر کشور توزیع شود، افزود: راه اندازی کلینیک چشم پزشکی نور شهر ری نیز در همین راستا و برای کاهش میزان حضور متقاضیان در مراکز پزشکی شهر تهران انجام می شود.
وی گفت: این امر موجب خواهد شد تا بیماران و متقاضیان دریافت خدمات چشم پزشکی در شهر ری و جنوب تهران برای دریافت این خدمات رنج سفر به نقاط مختلف شهر بزرگی مانند تهران و سپری کردن وقت گرانبهای خود در پایتخت را متحمل نشوند و از خدمات مورد نیازشان در نزدیکترین مرکز چشم پزشکی بهره ببرند.
به گفته رضوان، کلینیک چشم پزشکی نور شهر ری با آخرین تجهیزات روز دنیا و مطابق با مراکز دیگر چشم پزشکی نور راه اندازی می شود و به جمع کثیری از هموطنان که در این مناطق زندگی می کنند، خدمات رسانی خواهد کرد.
وی ادامه داد: چون هیچ مرکز دیگری در این منطقه وجود نداشت که بتواند تمامی خدمات چشم پزشکی را در اختیار متقاضیان قرار دهد، تصمیم گرفته شد تا این نقص و کمبود در شهر ری رفع شود.
مدیر مرکز تحقیقات مجموعه نور همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و تاثیر آن بر فعالیت های مراکز درمانی تاکید کرد: گسترش بیماری کوید 19 در کشور و لزوم رعایت بیشتر مقررات و موازین بهداشتی ضرورت کاهش مقوله سفرهای درون و برون شهری را دو چندان کرد.
رضوان با اشاره به این که، کلینیک چشم پزشکی نور شهر ری در زیربنایی به مساحت بیش از ۲۷۰۰ متر مربع و در هفت طبقه راه اندازی خواهد شد، گفت: این کلینیک دارای هشت درمانگاه است و هر درمانگاه هم روزانه پذیرای 40 تا 50 بیمار خواهد بود.
وی در مورد مدت زمان انتظار برای ارایه خدمات به مراجعین به کلینیک نور شهر ری گفت: تمام اهتمام ما برای راه اندازی این مرکز و مراکز دیگر مجموعه نور این است که لزومی وجود نداشته باشد تا فرد بیمار برای دریافت خدمات جنبی مجبور به خروج از مجموعه باشد.
وی تاکید کرد: پس از طی شدن پروسه ویزیت در همان کلینیک تست های اپتومتری نیز انجام و مشورت های لازم با همکاران بخش های شبکیه و یا گلکوم نیز صورت می گیرد و به همین جهت با نظر گرفتن موارد فوق در زمان فرد بیمار صرفه جویی بسیار زیادی انجام می گیرد.
مدیر مرکز تحقیقات مجموعه نور در ادامه به عملکرد مجموعه نور در مقابله با بیماری کوید 19 نیز اشاره کرد و افزود: در یک سال اخیر و همزمان با شیوع این بیماری در کشور، اقدامات بسیار زیادی در کلیه مراکز چشم پزشکی مجموعه نور انجام شده است که به طور مثال می توان از تب سنجی مراجعه کنندگان، توزیع اقلام مورد نیاز بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش حضور همزمان بیماران و همراهانشان نامبرد.
مدیر کلینیک چسم پزشکی شهر ری در خصوص دستگاه ها و تجهیزات این مرکز در مقایسه با دیگر مراکز مجموعه نور، گفت: استانداردهای ما در تمامی مراکز درمانی نور با تکیه بر به روزترین و مجهزترین تجهیزات بخش چشم پزشکی جهان است.
وی خاطر نشان کرد: در مرکز چشم پزشکی شهر ری تمامی خدمات پاراکلینیکی، آنژیوگرافی و عمل جراحی عیوب انکساری را در اختیار بیماران قرار می دهیم.
وی به خدمات جانبی کلینیک چشم پزشکی شهر ری نیز اشاره کرد و گفت: بخش عینک سازی نیز همزمان با راه اندازی کلینیک افتتاح خواهد شد و جراحی های فمتولیزیک و PRK هم که دو شیوه به روز جراحی انکساری هستند در مرکز شهر ری انجام می شود.
رضوان تاکید کرد: در تمامی مراکز مجموعه نور در حال خدمت رسانی به بیماران بین المللی نیز هستیم و علاوه بر به کارگیری زبده ترین پزشکان و متخصصین حوزه چشم پزشکی از پرسنل عرب یا انگلیسی زبان نیز استفاده می کنیم.
مدیر مرکز تحقیقات مجموعه نور در خصوص پوشش بیمه ای کلینیک شهر ری برای مراجعه کنندگان نیز افزود: همانند سایر مراکز مجموعه چشم پزشکی نور، تمامی بیمه های پایه و تکمیلی در این مرکز پذیرفته خواهد شد.
وی افزود: تلاش کرده ایم علاوه بر استفاده از جراحان و متخصصین به نام کشور از خدمات نیروی انسانی مراکز دیگر مجموعه نور هم در کلینیک شهر ری استفاده کنیم تا مراجعه کنندگان علاوه بر استفاده از خدمات نیروهای مجرب با آن احساس قرابت و نزدیکی بیشتری کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.