مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گشت مشترک نظارت بر مدیریت پسماند در بخش کهریزک تشکیل می‌شود

بخشدار کهریزک با مقابله با پدیده نخاله‌ریزی در کهریزک گفت: با هدف مقابله با پدیده نخاله‌ریزی، گشت مشترک شهرداری‌ها، شورای بخش و بخشداری کهریزک بازدیدهای میدانی مستمری از سطح شهر تشکیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،امین بابایی در جلسه مدیریت پسماند بخش کهریزک که با حضور هادی‌نژاد رئیس شورای شهر کهریزک، عبادتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری و دیگر مسئولان در محل بخشداری کهریزک برگزار شد، با تأکید بر ضرورت پایش‌گری مستمر در بخش کهریزک برای عدم استقرار واحدهای آلاینده اظهار داشت: نحوه عملکرد آرادکوه به ویژه در حوزه ساخت‌‎وسازهای صورت گرفته باید تعیین تکلیف شود و نسبت به اخذ مجوز پایان کار با توجه به اینکه در حوزه حریم شهر کهریزک است، اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی سپس با اشاره به نخاله‌ریزی‌های اطراف محورهای مواصلاتی بخش کهریزک بیان کرد: در راستای افزایش ساخت و سازهای صورت گرفته در محدوده بخش کهریزک، متأسفانه شاهد هستیم که بخش عظیمی از پسماندهای ناشی از ساخت‌وساز این پروژه‌ها در حاشیه محورهای مواصلاتی کهریزک به ویژه کمربندی دوم تهران به صورت غیرقانونی تخلیه می‌شود.

بخشدار کهریزک افزود: با توجه به تشدید معضلات زیست محیطی و درخواست مکرر شهروندان و همچنین ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری های باقرشهر و کهریزک برای مقابله با پدیده نخاله‌ریزی، باید طی گشت مشترک شهرداری‌ها، شورای بخش و بخشداری کهریزک بازدیدهای میدانی مستمری از سطح شهر انجام شود.

بابایی همچنین با تأکید بر ساماندهی دام‌فروشان غیرمجاز در روستای گلحصار تصریح کرد: در راستای اقدام جدی بخشداری کهریزک و بازرسان شهرستان ری، طی دو مرحله واحدهای عرضه دام غیرمجاز جمع‌آوری و در دو مجموعه سامان‌گستر و آریان تیس ساماندهی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به تخلیه واحدهای دام‌فروشی غیرمجاز و احتمال تبدیل به یک عارضه جدی‌تر در قالب ایجاد کارگاه‌های بازیافت پلاستیک که سبب تحت‌تاثیر قرار گرفتن اراضی بکر منطقه‌ای می‌شود ضروری است طی اقدامی عاجل، این موضوع به جد مورد توجه قرار گیرد.

بخشدار کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: شرایط خاص بخش کهریزک به دلیل بارگذاری آسیب‌ها و معضلات پایتخت نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است که باید با کار کارشناسانه و بنیادین نسبت به رفع آن اقدام شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه