مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۲۰ واحد فاقد پروانه کسب در صنف مبل‌سازان شهرری شناسایی شد

رییس اتحادیه درودگران و مبل‌سازان شهرستان ری گفت: به‌واسطه اقدامات بازرسان اتاق اصناف و این اتحادیه از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۲۰ واحد فاقد پروانه کسب در این شهرستان شناسایی شده است.

علی‌اکبر بخشاییان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از این تعداد که ۱۲۰پروانه صادر و یکصد پروانه دیگر نیز در دست اقدام است، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا واحدهای صنفی متعددی تعطیل یا نیمه تعطیل شدند.

وی افزود: اتحادیه درودگران و مبل‌سازان شهرستان ری در حال حاضر ۶۵۰ عضو دارد که دارای مجوز کسب بوده و اغلب در مناطق دوردست شهرستان مشغول به فعالیت هستند که این پراکندگی کار اتحادیه را در جذب عضو سخت می‌کند.

این مسئول با اشاره به احداث دفاتر اتاق اصناف در بخش‌های شهرستان ری خاطرنشان کرد: دفاتر اتاق اصناف و افزایش بازرسی‌ها تأثیر بسزایی در شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب داشته است و اتحادیه نیز در تلاش است تا ضمن شناسایی واحدهای صنفی مرتبط برای رفع و کاهش مشکلات صنوف اقدام کند.

شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه