مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تسریع در عملیات اجرایی فاز دوم تقاطع غیر همسطح سه راه باقرشهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پل کندروی جنوب به شمال تقاطع غیر همسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم (سه راه باقرشهر) زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار ماگفت: متعاقب تکمیل عملیات اجرایی پل کندروی جنوب به شمال تقاطع غیر همسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، ترافیک جنوب به شمال تقاطع به این پل منتقل شد تا به این ترتیب فضای کارگاهی لازم برای تکمیل بخش‌های باقیمانده پروژه فراهم شود.

وی با بیان اینکه انحراف ترافیک انجام شده در مسیر جنوب به شمال تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، نقش بسزایی در تسریع عملیات اجرایی و تکمیل فاز دوم پروژه خواهد داشت، یادآور شد: حفاری و بتن ریزی شمع‌های باقی مانده پل‌های دوربرگردان شمال به شمال و جنوب به جنوب متعاقب اجرای عملیات انحراف ترافیک آغاز شده و این در حالی است که بخش قابل ملاحظه‌ای از معارض تاسیساتی فیبر نوری به عنوان یکی از مهمترین موانع اجرایی پروژه نیز رفع شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تصریح کرد: پیشرفت عملیات اجرایی فاز دوم پروژه احداث بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم از مرز ۸۳ درصد فراتر رفته است.

طرح احداث تقاطع غیر همسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر رفت و برگشت (شرق به غرب و غرب به شرق) و ۲ دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است.

آنچه اسفندماه سال ۱۳۹۷ در قالب فاز نخست پروژه تحویل شهروندان شد، شامل پل روگذر جنوب به غرب و پل کندروی شمال به جنوب تقاطع (سقف زیرگذر) بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه