مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مکتب حاج قاسم سلیمانی بارزترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

فرماندار ری

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی بارزترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی شهیدان زمانی نیا (همرزم شهید سلیمانی) و میرزایی و سایر شهیدان بمناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت اظهارداشت: بر اساس تصمیمی ستاد ملی مدیریت کرونا در شهرستان ری مراسمات گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بصورت مجازی برگزار شد و آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای مدافع حرم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در راستای ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون هیچگونه برنامه تجمعی اجرا شد.

شهرستان ری همواره در مسیر ایثار و شهادت پیشرو بوده است همانگونه که شهید وحید زمانی نیا جوان دهه هفتادی اهل ری با مکتب حاج قاسم سلیمانی رشد کرد و در کنار سردار دلها به مقام رفیع شهادت نائل شد و این مکتب ارزشمند بارزترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

تمامی مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان ری مکتب حاج قاسم را الگوی کاری خود قرار دهند و در اولین سالگرد شهدای محور مقاومت با این شهید عالی مقام عهد کنند تا با تآسی از اخلاق و رفتار شهیدان، با تلاش بی وقفه به مردم صادقانه خدمت کنند.

امروز نسل جوان با تفکرات گوناگون شیفته شخصیت برجسته حاج قاسم سلیمانی است و راه این شهید والامقام همچنان ادامه دارد و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی بدانند میلیون ها جوان در کشور هستند که مشتاق ادامه راه و مکتب حاج قاسم هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه