مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مکتب حاج قاسم سلیمانی بارزترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

فرماندار ری

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی بارزترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی شهیدان زمانی نیا (همرزم شهید سلیمانی) و میرزایی و سایر شهیدان بمناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت اظهارداشت: بر اساس تصمیمی ستاد ملی مدیریت کرونا در شهرستان ری مراسمات گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بصورت مجازی برگزار شد و آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای مدافع حرم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در راستای ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون هیچگونه برنامه تجمعی اجرا شد.

شهرستان ری همواره در مسیر ایثار و شهادت پیشرو بوده است همانگونه که شهید وحید زمانی نیا جوان دهه هفتادی اهل ری با مکتب حاج قاسم سلیمانی رشد کرد و در کنار سردار دلها به مقام رفیع شهادت نائل شد و این مکتب ارزشمند بارزترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

تمامی مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان ری مکتب حاج قاسم را الگوی کاری خود قرار دهند و در اولین سالگرد شهدای محور مقاومت با این شهید عالی مقام عهد کنند تا با تآسی از اخلاق و رفتار شهیدان، با تلاش بی وقفه به مردم صادقانه خدمت کنند.

امروز نسل جوان با تفکرات گوناگون شیفته شخصیت برجسته حاج قاسم سلیمانی است و راه این شهید والامقام همچنان ادامه دارد و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی بدانند میلیون ها جوان در کشور هستند که مشتاق ادامه راه و مکتب حاج قاسم هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.