مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری از تعطیلی کارخانه سیمان ری خبر داد

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت کارخانه سیمان تهران 10 روز است که تعطیل شده و این کارخانه از سوخت مازوت استفاده نکرده است

فرماندار ويژه شهرستان ري گفت: کارخانه سيمان ري حدود 10 روز است که فعاليتي ندارد.
حسين توکلي کِجاني افزود: مخازن مازوت کارخانه سيمان ري نيز پلمب شده و تاکنون هيچ گونه مازوتي به عنوان سوخت استفاده نشده است.
وي گفت: کارخانه هاي شن و ماسه و بتن تعطيل هستند و امروز نيز يک واحد توليد بتن پلمب شد ضمن اينکه نيروگاه گازي ري نيز غير فعال است.
معاون استاندار تهران افزود: ما پس از پايداري شرايط آلودگي هوا و افزايش شاخص هاي آلايندگي، مصوبات ابلاغي کميته اضطرار آلودگي هواي استان تهران را در شهرستان ري اجرا کرده ايم.
توکلي کِجاني گفت: با توجه به اينکه در شهرستان شاخص هاي آلايندگي بالاست تلاش کرديم همکاران اداره محافظت محيط زيست شهرستان اقدامات لازم را براي جلوگيري از فعاليت کارخانه هاي آلاينده، انجام دهند.
وي اظهارداشت: ما در خصوص کارخانه ري تلاش مي کنيم گاز مورد نياز را تامين کنيم و تا زماني که شرايط آلودگي هوا بهبود پيدا نکند اجازه استفاده از مازوت داده نمي شود.
فرماندار شهرستان ري گفت: شاخص هايي که از 3 نقطه شهرستان گرفته مي شود در برخي از ساعات شبانه روز عمدتا بالاست و سفارش ما به مردم اين است که به توصيه هايي که اورژانس براي زمان آلودگي هوا اعلام کرده است،عمل کنند.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه