مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مکتب حاج قاسم سلیمانی باید برای جامعه شناسانده شود

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که فرموده اند: حاج قاسم سلیمانی را باید یک مکتب و یک راه دید نه یک فرد، گفت: این مکتب باید برای جامعه شناسانده شود.

حسین نصرالله روز شنبه به مناسب اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، اظهار داشت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باید ابتدا شناسانده و سپس بازخوانی و توسط افراد جامعه عمل شود تا بسیاری از مشکلات فعلی از بین برود.

وی با بیان اینکه اخلاص در عمل یکی از ویژگی ها بارز شهید حاج قاسم سلیمانی در تمام عرصه های زندگیش بود، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت اگر امروز دارای پیروزی های مکرر و دستاوردهای بزرگی می باشد به دلیل اخلاص عمل این شهید بزگوار به دست آمده است.

نصرالله اضافه کرد: هوش بالا و تجربه و تبحر نظامی شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از دیگر خصوصیات این شهید برگوار بود که زمینه پیروزی های مکرر برای جبهه مقاومت بدست آوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دلیل برچیدن داعش و سایر خدماتی که به مردم جهان داد علاوه بر کشورهای اسلامی در کشورهای غربی نیز دوستدارن زیادی دارد، افزود: خداوند به دلیل اخلاص عمل این شهید بزگواری وی را عزتمند نمود به طوری که امروز در کشورهایی که سران آن با دین مبین اسلام زاویه دارند شهرواندانش حاج قاسم سلیمانی را دوست می دارند.

نصرالله رسیدگی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را ادامه راه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: وظیفه تمامی مسئولان است که به این قشر معظم که عزیزانشان را در راه اسلام فدا کرده اند بیش از پیش توجه نمایند.

وی با اشاره به حضور شهید زمانی نیا به عنوان محافظ شهید حاج قاسم سلیمانی در حادثه شوم فرودگاه بغداد، خاطرنشان کرد: جوانان شهرستان ری به دلیل حضور سیدالکریم(ع) و مجاورت در کنار گلزار شهدای بهشت زهرا(س) همواره در تمامی مقاطع مختلف انقلاب حضور پررنگ داشته اند که این یک افتخار بزرگ برای ری است.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه ۸ نفر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

بر اساس اعلام نیروی قدس سپاه، در این حمله تروریستی که بامداد جمعه اتفاق افتاد در مجموع ۱۰ نفر شهید شدند، سردار سرتیپ پاسدار حسین جعفری‌نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری‌نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا از شهدای همراه سردار سلیمانی بودند.

پنتاگون وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرد که دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق را با چندین موشک هدف قرار داد.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه