مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نمایشگاه مجازی عکس «یحیی خواجه افضلی» منتشر شد

نمایشگاه مجازی عکس از آثار «یحیی خواجه افضلی» مخترع هنرمند ری در پایگاه اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری بارگذاری و منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری، در نمایشگاه یادشده حدود 70 اثر از این هنرمند عکاس، پیش روی بازدید کنندگان قرار دارد.

عکس های ارائه شده در این نمایشگاه مجازی با موضوع های مذهبی، اجتماعی، هنری، صنعتی و تبلیغاتی تهیه شده است.

علاقه مندان برای تماشای آثار این نمایشگاه مجازی می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به نشانی rey.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

«یحیی خواجه افضلی» متولد 1348 در شهرری و فارغ التحصیل رشته مهندسی الکترونیک و دارنده«شش فقره گواهینامه ثبت اختراع» از اداره مالکیت صنعتی کشور و همچنین گواهینامه مهارت عکاسی دیجیتال از سازمان فنی و حرفه ای کشور است.

وی کار عکاسی را از سال 1358 و سپس چاپ دستی عکس رنگی را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و اختراع «عکس نامرئی» را در سال 1385 به نام خود ثبت کرده است.

این هنرمند همچنین طراحی و ساخت سیستم نگه‌دارده دوربین، پایه سقفی – تعادلی فلاش آتلیه و گیرنده نگه‌دارنده دوربین و کمرا مگنت را نیز در سال 1387 به صورت رسمی ثبت نموده است.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه