مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اختتامیه مسابقه شعر مکتب شهید سلیمانی در شهرری برگزار شد

مسابقه استانی شعر مکتب شهید سلیمانی با دریافت ۱۷۰ قطعه اثر از شاعران استان تهران و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، این مسابقه در دو بخش اصلی و ویژه برگزار و با حضور امام جمعه باقرشهر، بخشدار کهریزک، شهردار باقرشهر، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، رئیس شورای اسلامی باقرشهر و جمعی از شاعران، به برگزیدگان لوح سپاس، هدیه نقدی و تندیس سردار دلها اهدا شد.

وحید دهنوی، مهدی میرآقائی و سید مهدی ابوالقاسمی داوران این مسابقه ادبی بودند.

بر این اساس در بخش اصلیشهرام درویش، سمانه دانیانیان، محمدسرور رجائی، محمدمهدی محمدی و اکرم گلبان و در بخش ویژه نیز محبوبه راهپیما، مهدی همتی، علی سلیمانی، منوچهر سوری و امیر محمد رشیدی به عنوان برگزیده اعلام شدند.

مسابقه استانی شعر «مکتب شهید سلیمانی» به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان تهران و کانون بسیج هنرمندان سپاه حضرت روح اله (ره) برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه