مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهدای بصیرت نمونه ای روشن از فهم انقلابی و ولایتمداری هستند

معاون مدیرکل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت:شهدای بصیرت نمونه ای روشن از فهم انقلابی و ولایتمداری هستند.

حسین نصراله عصر یکشنبه در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه و همرزم ایشان در گفتگو با ایثار شهرستان ها با اشاره به ولایتمداری و بصیرت شهدا و ایثارگران گفت:شهدای بصیرت نمونه ای روشن از فهم انقلابی و ولایتمداری هستند.
وی با تأکید بر پیروی از سیره اخلاقی و رفتاری شهدا افزود:با مرور بر زندگینامه شهدا و تأمل در رفتار و اخلاق ایشان، پیروی از ولایت فقیه و حرکت در مسیر انقلاب و آرمان های امام(ره) را به وضوح می توان دید و در اصل وجه تمایز شهدا در تمام دوران ها همین حرکت در مسیر ولایت است.
نصراله با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار«حسین غلام کبیری»از شهدای حوادث سال 88 تصریح کرد:برای فهم دقیق حقایق باید بصیرت داشت؛شهدا این بصیرت را درک کردند و توانستند در مسیر ولایت گام بردارند و شهید غلام کبیری نمونه ای از این شهداست.
وی بابیان این‌که همه باید برای حفظ نام و راه شهیدان تلاش کرده و در مسیر امام(ره) و مقام معظم رهبری گام برداریم، بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.
شهید «حسین غلام کبیری» متولد سال 1370 در شهرستان ری است که در پی حوادث سال 88 در حالی که در سن 18 سالگی بود به شهادت رسید و در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.