مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۵ تن مواد پلیمری احتکار شده در ری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: ۵ تن مواد پلیمری وارداتی به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد ریال در انبارهای شهرستان ری توسط بازرسان اداره صمت ری کشف شد.

موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح تشدید بازرسی با هدف کنترل بازار بازرسان اداره صمت و دستگاه‌های نظارتی بنگاه‌های تجاری با موجودی ۵ تن کالای احتکاری و عرضه خارج از شبکه شناسایی شد.

وی سپس گفت: ارزش ریالی این محموله اکتشافی بیش از یک میلیارد ریال است که به دلیل احتکار و عرضه خارج از شبکه از سوی صاحب کالا توسط بازرسان شناسایی و برای اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در ادامه افزود: بازرسان  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در طرح بازرسی و نظارت‌های برنامه‌ریزی شده، انبارهای کالای شهرستان ری را به طور کامل رصد می‌کنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه ۵ تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه