مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۶ متخلف کشتار غیرمجاز دام در کهریزک بازداشت شدند

بخشداری کهریزک از توابع شهرستان ری، گفت: ۶ نفر از متخلفان فروش و کشتار غیرمجاز در روستای گلحصار بخش کهریزک بازداشت شدند.

امین بابایی ، اظهار داشت: فروش و کشتار غیرمجاز دام از مصادیق بارز تهدید علیه بهداشت عمومی است که در این حوزه با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی با اشاره به اینکه کشتار غیرمجاز دام موجب انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام می شود، عنوان کرد: ۲۷ واحد فروش دام غیرمجاز طی چند ماه گذشته در روستای گلحصار جمع آوری و به مراکز مجاز عرضه دام سامان دام و آریان تیس منتقل شده اند.

بابایی اضافه کرد: مالکان واحدهای غیرمجازی که زمینه دریافت مجوز را دارند می توانند با رعایت استاندارهای لازم به راحتی اقدام به دریافت مجوز کنند.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت واحدهای غیرمجاز عرضه دام زنده طی ۲ دهه گذشته مشکلات فراوانی را برای ساکنان منطقه ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: جمع آوری این واحدها در راستای حفظ بهداشت و سلامت عمومی و همچنین مقابله با سودجویان است.

بابایی در پایان با اشاره به اهمیت ساماندهی واحدهای عرضه دام زنده، اضافه کرد: به دلیل ارتباط واحدهای دامپروری با سلامت مردم و تاثیر آن در مسایل اجتماعی، برنامه ریزی مدون و مشخصی در این زمینه صورت گرفته است.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.