مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فراهانی :تغییر میدان قدس به نام شهید ابو مهدی مهندس هوشمندانه است

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: محل تجمع و اسکان عراقی های مقیم تهران در میدان قدس شهر ری است که تغییر آن به نام شهید ابو مهدی مهندس هوشمندانه به نظر می رسد.

مجید فراهانی در جریان نامگذاری خیابانی به نام شهید ابومهدی مهندس ضمن موافقت با این پیشنهاد و با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس گفت: بلوار قدس محل تجمع و اسکان عراقی‌های مقیم تهران است. این افراد در دولت آباد شهر ری و مجموعه میدان قدس سکونت دارند.

وی افزود: بلوار قدس در جای خود است و نام میدان مرکزی تغییر پیدا می‌کند و کمترین مشکل برای تردد افراد که با تغییر اسم معابر با مشکل مواجه می‌شوند، وجود دارد. حتی با این تغییر نیازی نیست سربرگ‌های کسبه عوض شود.

فراهانی گفت: این تغییر کمترین حاشیه اجتماعی را دارد و انتخاب آن بسیار هوشمندانه بوده است و نیاز به تغییر در نقشه‌های اسنپ و… نخواهد داشت.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد شهادت سردار پر افتخار شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس هستیم، بیان کرد: امیدوارم اعضای شورای شهر تهران به این پیشنهاد رأی موافق بدهند.

گفتنی است با تصویب اعضای شورای شهر تهران، میدان قدس شهر ری در منطقه ۲۰ شهرداری تهران به نام شهید ابومهدی مهندس تغییر پیدا کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه