مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۳۸۷ شغل جدید در بخش کشاورزی شهرستان ری ایجاد شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری گفت: ۳۸۷ شغل پایدار جدید از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش‌های مختلف کشاورزی این شهرستان ایجاد شده‌است.

جبرئیل برادری، اظهار داشت: شغل های ایجاد شده در حوزه آب و خاک، توسعه و احداث گلخانه، صنایع تبدیلی مانند سردخانه و کارخانجات بسته بندی و آب ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در حدود ۲ برابر شغل مستقیم، اشتغال غیر مستقیم و فصلی نیز در همین مدت زمان ایجاد شده است، افزود: یکی از راهبردهای اصلی جهاد کشاورزی در جنوب تهران ایجاد اشغال در بخش کشاورزی و استفاده از ظرفیت های این بخش در جهت تحقق شعار سال(جهش تولید) است.

برادری یادآور شد: اشتغال و درآمد زایی از مهم ترین مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی است که اراضی حاصل‌خیز شهرستان ری ظرفیت مستعدی برای تولید محصولات کشاورزی و اشتغالزایی دارد که باید از این توانمندی به نحو مطلوب استفاده شود.

این مسئول با دعوت از سرمایه گذاران برای ایجاد صنایع کشاورزی نظیر سردخانه، درجه بندی و بسته بندی در شهرستان ری ابراز کرد: شهرستان ری به دلیل نزدیکی به بازار مصرف تهران ظرفیت بسیار خوبی در این زمینه دارد که در صورت ایجاد صنایع کشاورزی قطعا شاهد جهش در حوزه اشتغال و افزایش درآمد خانوارهای این شهرستان خواهیم بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.