مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۳۸۷ شغل جدید در بخش کشاورزی شهرستان ری ایجاد شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری گفت: ۳۸۷ شغل پایدار جدید از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش‌های مختلف کشاورزی این شهرستان ایجاد شده‌است.

جبرئیل برادری، اظهار داشت: شغل های ایجاد شده در حوزه آب و خاک، توسعه و احداث گلخانه، صنایع تبدیلی مانند سردخانه و کارخانجات بسته بندی و آب ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در حدود ۲ برابر شغل مستقیم، اشتغال غیر مستقیم و فصلی نیز در همین مدت زمان ایجاد شده است، افزود: یکی از راهبردهای اصلی جهاد کشاورزی در جنوب تهران ایجاد اشغال در بخش کشاورزی و استفاده از ظرفیت های این بخش در جهت تحقق شعار سال(جهش تولید) است.

برادری یادآور شد: اشتغال و درآمد زایی از مهم ترین مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی است که اراضی حاصل‌خیز شهرستان ری ظرفیت مستعدی برای تولید محصولات کشاورزی و اشتغالزایی دارد که باید از این توانمندی به نحو مطلوب استفاده شود.

این مسئول با دعوت از سرمایه گذاران برای ایجاد صنایع کشاورزی نظیر سردخانه، درجه بندی و بسته بندی در شهرستان ری ابراز کرد: شهرستان ری به دلیل نزدیکی به بازار مصرف تهران ظرفیت بسیار خوبی در این زمینه دارد که در صورت ایجاد صنایع کشاورزی قطعا شاهد جهش در حوزه اشتغال و افزایش درآمد خانوارهای این شهرستان خواهیم بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه