مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مشکلات شهروندان قیامدشت به خاطر نبود پایانه مسافربری

عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت گفت: عدم وجود وسایل نقلیه عمومی و نبود پایانه مسافری بین قیامدشت و شهرری مشکلات زیادی برای تردد شهروندان قیامدشت ایجاد کرده است.

حسین فتحی عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت با اشاره به عدم وجود دستگاه‌های خدمات رسان در شهر قیامدشت اظهار کرد: شهر قیامدشت در ۱۵ کیلومتری جاده خاوران از توابع بخش خاوران شهرستان ری است که در ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ با جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر طبق قانون تقسیمات کشوری از زیر چتر منطقه ۱۵ شهرداری تهران خارج و به شهری مستقل تبدیل شد.

وی گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل مردم در شهر قیامدشت عدم استقرار دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، درمانگاه تأمین اجتماعی، ثبت احوال، اسناد، مالیات و نبود وسایل نقلیه عمومی است.

عضو شورای شهر قیامدشت در ادامه افزود: در حال حاضر حدود ۱۳هزار دانش‌آموز در مدارس این منطقه در حال تحصیل هستند که باید به‌رغم نبود وسایل نقلیه عمومی و مسافت ۳۰کیلومتری برای انجام امور مرتبط با اداره آموزش و پرورش به شهرری مراجعه کنند.

فتحی بیان کرد: فاصله جغرافیایی قیامدشت با مرکز شهرستان ری و وجود بسیاری از ادارات در مرکز شهرستان باعث می‌شود که مردم این منطقه برای انجام امور اداری تردد بیشتری در مسیر داشته باشند که مخاطراتی را نیز به دنبال دارد.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر قیامدشت به دلیل رفاه حال مردم خواهان استقرار ادارات یا ایجاد نمایندگی از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح شهر است زیرا در شرایط فعلی برخی از مردم برای انجام امور اداری گاها مجبور به مراجعه به شهرستان پاکدشت می‌شوند.

عضو شورای اسلامی قیامدشت تصریح کرد: عدم وجود وسایل نقلیه برای تردد شهروندان شهر قیامدشت و نبود پایانه مسافری از قیامدشت به شهرری که تاکنون ایجاد نشده، جزو طرح‌های مهم شورای شهر است که امیدواریم درآینده‌ای نزدیک انجام شود.

فتحی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر قیامدشت در تلاش هستند که مشکلات این شهر را برطرف کنند و تاکنون نیز اقدامات زیادی در شهر قیامدشت انجام شده که به دلیل وجود پروژه‌های عمرانی گسترده این شهر تبدیل به یک کارگاه بزرگ عمرانی شده است.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه