مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تحقق جهش تولید مهمترین راه بی‌اثرسازی تهدید دشمنان است

بخشدار کهریزک تاکید کرد

بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری با تاکید بر لزوم تحقق جهش تولید به عنوان مهمترین راه بی‌اثرکردن تهدیدهای دشمنان در جنگ اقتصادی، گفت: جهش تولید سبب رشد اقتصادی و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود که در نهایت زمینه ارتقای امنیت اجتماعی و ملی را فراهم می‌کند.

امین بابایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از واحد تولیدی کفش ایمنی فرزین، پیرو مصوبات ستاد تسهیل شهرستان ری و کارگروه فرعی بخش کهریزک با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی؛ اظهار داشت: ورود سرمایه گذاران به کهریزک تسهیل می شود و از سرمایه‌گذارانی که بتوانند در کوتاه مدت به نتیجه دلخواه برسند حمایت و استقبال می کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: بخش کهریزک دارای ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف به ویژه در تولید است که در صورت شناخت ظرفیت‌ها و بهره‌گیری درست از آن ها و همچنین در صورت حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بستر خوبی برای تحقق «جهش تولید» دارد.

وی افزود: در حال حاضر واحدهای تولیدی و صنعتی فراوانی در بخش کهریزک با برندهای ملی وجود دارد که در صورت حمایت‌های لازم و سرمایه در گردش می‌توانند سهم مهمی در تحقق جهش تولید داشته باشند.

بخشدار کهریزک اضافه کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی مطالباتی همچون رفع مشکلات سرمایه در گردش و تامین مواد اولیه دارند که در این راستا از هیچ تلاشی برای کمک و حمایت از آنان دریغ نخواهیم کرد و در این مسیر از سرمایه‌گذارانی که بتوانند در کوتاه مدت به نتیجه دلخواه برسند حمایت و استقبال می کنیم.

بابایی با اشاره به لزوم بکارگیری و جذب نیروهای مستعد و همچنین حمایت بانک‌های عامل از واحدهای تولیدی، اظهار امیدواری کرد؛ بانک‌های عامل نیز با پرداخت تسهیلاتی در جهت بهبود وضعیت تولید و سرمایه در گردش بتوانند گامی مهمی در راستای توسعه تولید بردارند.

وی ادامه داد: بهبود معیشت مردم، کاهش نرخ تورم و کاهش مشکلات اقتصادی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی صرفا با حمایت از کالای ایرانی محقق می‌شود که این مهم با جلب اعتماد مردم به کالا به دست می‌آید، بنابراین باید در راستای افزایش کیفیت کالا در بخش‌های مختلف تلاش کرد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه