مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

21 مجوز جدید باشگاه ورزشی در شهرری صادر شد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با اشاره به بازرسی از مجموعه‌های ورزشی در ایام گسترش کرونا از تعطیلی ۱۲ مجموعه ورزشی به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: در شرایط کنونی پیگیر اجرای شعار “درخانه بمانیم و ورزش کنیم”هستیم.

حسین یوسف زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده اداره ورزش و جوانان ری در ۲  ماه گذشته، افزود: افتخار آفرینی ورزشکاران کشتی فرنگی شهر ری در لیگ برتر که محمدابراهیم امامی، احمد تاجیک، داوود خوش منظر، محسن سوریان، پژمان پشتام، مهدی فلاح، مصیب اکبری و امیر بیات از جمله افرادی بودند که در این مرحله حضور پر رنگی داشتند و برای شهرمان افتخارآفرینی کردند، از مهمترین اتفاقات ورزشی رخ داده در ۲ ماه گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: علی موسی زاده نیز به عنوان بهترین کشتی گیر فرنگی کار لیک برتر شناخته شد که این هم افتخاری بر ویترین افتخارات شهر ری افزود.

یوسف زاده اظهار داشت: مراسم قدردانی از پیشکسوتان کشتی به خصوص صحبت الله جعفری از پیشکسوتان کشتی در دهه ۴۰  با حضور سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم شهرری در مجلس انجام شد.

این مسئول ادامه داد: تجلیل از جودوکاران ری با حضور پیشکسوتان این رشته انجام شد؛ چون بر این اعتقادیم این پیشکشوتان هستند که قهرمانان امروز را پرورش می دهند و وظیفه ما نیز حمایت و پیشتیبانی از این عزیزان است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات بومی و محلی از دیگر اقدامات این اداره کل است که در این خصوص بیش از ۵۰ کلیپ ورزشی توسط هیات ها برای ما ارسال شده که برای بررسی به مراجع ذیربط ارسال خواهد شد.

وی گفت: ما حتی در میانه همه گیری ویروس کرونا، ورزش را تعطیل نکردیم و حتی شعار “در خانه بمانیم و ورزش کنیم” را مدنظر قرار داده و به دنبال تحقق آن هستیم تا باعث رشد و پیشرفت در این زمینه باشیم.

یوسف زاده ادامه داد: جعفر محمدپور از برترین داوران بسکتبال شهرمان نیز در لیست داوران بین المللی قرار گرفت که این هم افتخاری برای ورزش بسکتبال شهرری است تا در جایگاه بین المللی بتوانیم کرسی های مهمی را کسب کنیم.

وی  اضافه کرد: قهرمانی تیم فوتسال آینده سازان کهریزک در حوزه ری و قهرمانی و صعود تیم والیبال نوجوانان راگای ری از دسته دوم به لیگ برتر نیز باعث افتخار آفرینی برای شهرری شده است.

این مسئول ورزش در شهرستان ری تصریح کرد: خانه کشتی نادر دولت آباد که چندین سال بلاتکلیف مانده بود، با پیگیری های صورت گرفته که پیشرفت ۹۹ درصدی در تکمیل پروژه داشته و در هفته های آتی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: بازدید از پروژه های ورزشی بخصوص پروژه های نیمه کاره از جمله تختی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، احمدیه فشافویه، قلعه نو و قیام دشت که امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته به نتیجه نهایی دست یابیم.

یوسف زاده ادامه داد: صعود تیم فوتسال راگای ری به لیگ برتر و دست یابی به اولین برد این تیم در این مسابقات در برابر تیم کوثر اصفهان که برای اولین بار در سطح ورزش شهرری این اتفاق افتاده است باعث خوشحالی شد به همین دلیل ما آمادگی داریم از تیم هایی که در سطح ملی افتخار آفرین می کنند با هماهنگی مسئولان مربوط، ه بیش از حد توان خود حمایت کنیم تا برای سایر رشته های ورزشی نیز مشوق های خوبی باشیم.

وی گفت: باعنایت به افزایش روند همه گیری بیماری کرونا و تصمیمات ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم فعالیت مجموعه های ورزشی، این اداره کل در بازه سه ماه اخیر ۲۴۸ بازرسی داشته که منجر تعطیلی ۱۲ مجموعه ورزشی در این شهرستان شده و از این پس نیز این تدابیر شدیدتر خواهد بود تا بتوانیم سلامت شهروندان را تامین کنیم.

۲۱ پروانه فعالیت جدید ورزشی در شهرستان ری صادر شده است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری خاطر نشان کرد: طی دو ماه گذشته ۲۱ پروانه فعالیت جدید به ۱۹۸ مجموعه پیشین ورزشی در شهرستان ری افزوده شده است. تجلیل از ساره امینیان از ملی پوشان بدمینتون و قهرمان مسابقات غرب آسیا نیز از جمله اقدامات انجام شده در طی دو ماه گذشته است.

یوسف زاده اهدای خون ورزشکاران را از اقداماتی دانست که مورد تشویق این اداره کل خواهد بود و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم این امرخداپسندانه را گسترش داده و از همه هیات ها خواهیم خواست تا درجهت رفع کمبود موارد خونی هموطنان، دین خود را به جامعه ادا کنیم.

وی اظهار داشت: برگزاری محفل انس با قرآن و مسابقات کتابخوانی در اداره ورزش با هدف ترویج بین پرسنل اداره ورزش و هیات های ورزشی نیز از دیگر موارد برگزار شده در این اداره است.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: برگزاری جلسات ستاد ساماندهی، شورای ورزش و جلسه مجمع مشورتی جوانان برای پیگیری امور جوانان که نتیجه آن منجر به پیشرفت جامعه و گرایش و جذب نخبگان و افراد دارای ایده های نو می شود از دیگر اقدامات انجام شده در بخش جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان ری است.

وی با تاکید بر مستندسازی اماکن ورزشی تصریح کرد: براساس قانون مستندسازی اموال غیرمنقول، دو سند از مجموعه های تحت پوشش خانلق فشافویه و تختی فشافویه اخذ و صادر شده که از این به بعد هم سایر اماکن را مستندسازی خواهیم کرد.

یوسف زاده گفت: با ثبت تمامی اموال غیرمنقول در سامانه سادا توانستیم پس از چندین سال ۱۰۰ درصد اماکن تحت پوشش را سندسازی کنیم و در سامانه سادا بارگذاری کنیم.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۹۰ درصد اسامی ورزشکاران ری در سامانه مبین ثبت شده که در آینده نزدیک این اقدام نیز به پایان خواهید رسید و تمامی ورزشکاران این شهرستان ثبت نام خواهند شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.