مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: شهرداری ها فعالیت برخی حوزه های اجتماعی، فرهنگی و حقوق شهروندی را به سَمن ها واگذار کنند

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با توجه به سابقه خوب سَمن ها در شهرستان ری توصیه می شود شهرداری ها برخی فعالیت های خود را به ویژه در حوزه حوزه های اجتماعی، فرهنگی و حقوق شهروندی به سَمن ها واگذار کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، با اشاره به تلاش ها و از خودگذشتگی های قشر پرستار در همه دوران ها به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: کادر درمان در بیمارستان های فیروزآبادی و هفتم تیر در عین حال که باید به مردم شهرری خدمات ارائه کنند، باید به موضوعات خاص دیگر نیز توجه کنند بعنوان مثال ۹۰۰۰ معتاد متجاهر در شهرستان ری وجود دارند که در صورت هرگونه بیماری باید از سوی این دو بیمارستان خدمات دریافت کنند که عمده این خدمات نیز با پرستاران است، در کنار این پوشش خدمات درمانی ندامتگاه ها نیز موضوع دیگری است که بار سنگینی را بر دوش این دو بیمارستان قرار می گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به سالروز گرامیداشت واقعه ۹ دی گفت: این واقعه متعلق به کل نظام است و باید برنامه ریزی جامعی در این زمینه داشته باشیم و اولویت در تصمیم گیری ها و نحوه اجرای برنامه های حضوری باید با توجه به شرایط کشور و ابلاغ ستاد ملی کرونا باشد.

توکلی کجانی با اشاره به فعالیت سَمن ها در شرایط شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری بیان کرد: سَمن ها از برنامه سوم توسعه به عنوان یکی از بازوهای دولت قرار گرفته اند که در شهرستان ری نیز با توجه به اتفاقات خوب ناشی از فعالیت آن ها در حوزه های محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی نشان می دهد که انگیزه خوبی برای این گونه فعالیت ها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه خوب سَمن ها در شهرستان ری توصیه می شود شهرداری ها برخی فعالیت های خود را به ویژه در حوزه حوزه های اجتماعی، فرهنگی و حقوق شهروندی به سَمن ها واگذار کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه