مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۸ غیرمجاز ضایعات پلاستیک در بخش قلعه‌نو جمع‌آوری شد

بخشدار قلعه نو از توابع شهرستان ری اعلام کرد: هشت گاراژ ضایعاتی غیرمجاز روستای زمان‌آباد این بخش باحضور نمایندگان بخشداری، دهیاری، محیط زیست، نیروی انتظامی و دستگاههای امنیتی جمع‌آوری شد.

علیرضا صادقی روز دوشنبه در حاشیه جمعآوری این گاراژهای غیرمجاز در روستای زمان آباد بخش قلعه نو به خبرنگاران گفت: مواد بازیافتی و ضایعات توسط افراد متجاهر جمع آوری می شود.

این مسئول اظهار داشت: بسیاری از جمع آوری کنندگان این ضایعات اتباع بیگانه غیرقانونی هستند که برخلاف مقررات و قانون به جمع آوری مواد بازیافتی و ضایعاتی از سطل های زباله اقدام کردند که توسط دستگاه مربوطه دستگیر شدند.

وی افزود: زباله می‌تواند ارتباط مستقیم با گسترش بیماری در جامعه داشته باشد، بنابراین اگر هر فردی به نوبه خود زباله‌ها را تفکیک کند علاوه بر کمک به بازیافت؛ موجب جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری و حضور متخلفان خواهد شد.

بخشدار قلعه نو خاطر نشان کرد: حضور زباله گردها و مراکز غیرمجاز جمع آوری زباله، مکان‌هایی در مجاورت منازل مسکونی و حریم روستا، در شرایط شیوع ویروس کرونا می‌تواند مخاطرات و تهدیدات جدی را برای بهداشت و سلامت اهالی به همراه داشته باشد که در این رابطه اقدامات قانونی انجام و مراکز غیرمجاز کشف و پلمپ شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.