مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نود و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری برگزار شد

نود و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با حضور حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری، حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولین در فرمانداری ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در ابتدای نشست حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری و رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: زحمات قشر پرستاران  کادر درمانی بر کسی پوشیده نبوده و اکنون در دوران شیوع بیماری کرونا به عنوان سنگربانان خط مقدم مقابله با این بیماری مشغولند و با فداکاری خود، شهدای زیادی را در این عرصه تقدیم مردم کردند.

وی همچنین از مردم خواست تا با رعایت اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، کار را بر کادر درمانی کشور آسان تر کنند تا شاهد داغدار شدن هم وطنان نباشیم.

حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری نیز با اشاره به استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد (سمن ها) در پیشبرد اهداف فرهنگی شهرستان افزود: چالش های شهرستان ری احصا شده و با همکاری دانشگاه ها و ظرفیت سمن ها می توان ابعاد این چالش ها را مورد پژوهش و بررسی قرار داد و نسبت به رفع آنها اقدام کارشناسی به عمل آورد.

وی گفت: سازمان های مردم نهاد زیادی در شهرستان ری در حوزه های دینی، حمایت از محیط زیست، حقوق شهروندی، موضوعات فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد فعالیت می کنند و برون سپاری فعالیت ها به سازمان های مردم نهاد امری ضروری است.

وی همچنین خوستار آن شد تا از موازی کاری های دستگاه در حوزه فرهنگی جلوگیری شود و شورای فرهنگ عمومی را دارای جایگاهی داست که هماهنگی بین دستگاهی در آن صورت می گیرد تا از بروز هدر رفت هزینه ها و امکانات جلوگیری شود.

گفتنی است در این نشست برنامه ریزی بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در ۹ دی ماه و اجرای طرح استعماری حذف حجاب به فرمان رضا خان در ۱۷ دی ماه، بزرگداشت شهدای 18 دی شهرری، سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، اربعین شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده و شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت در دستور کار این جلسه بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه