مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری جلسه هماهنگی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بخش فشافویه

بخشدار فشافویه: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مستلزم همکاری بین دستگاهی و مشارکت مردم ضروری می باشد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری فشافویه ، برگزاری جلسه هماهنگی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-19 به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت به ریاست کریم رئوف بخشدار فشافویه ، درگاهی امام جمعه بخش فشافویه ، سروان راشکی فرمانده حوزه مقاومت بسیج 459 شیخ کلینی ،جمالی نسب کارشناس شیکه بهداشت شهرستان ری،زنگنه سرپرست مرکز جامع سلامت حسن آباد،آق ساقلو فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران 460 مرصاد صفائی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری حسن آباد و سازمان های اجرایی و مردم نهاد در دفتر بخشدار فشافویه برگزار گردید.

کریم رئوف بخشدار فشافویه در جلسه هماهنگی طرح شهید قاسم سلیمانی گفت: این طرح با هدف پیشگیری از کرونا بصورت محله محور در سطح بخش فشافویه اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه این طرح حداقل به مدت یک سال اجرا خواهد شد افزود: بخشدار فشافویه به عنوان فرمانده قرارگاه این طرح و همچنین فرمانده مقاومت بسیج و مدیر مرکز جامع سلامت و درمان بخش فشافویه به عنوان فرماندهان عملیاتی و اجرایی انجام وظیفه می کنند.

بخشدار فشافویه ادامه داد: این طرح در سه فاز مراقبت؛ نظارتی و حمایتی در سطح بخش فشافویه اجرا خواهد شد.
وی به مشارکت بالای شهروندان در این طرح اشاره کرد و گفت: استفاده از فضای مجازی و محیطی که با نصب بنرهای اطلاع رسانی در محلات مختلف صورت می گیرد و همچنین چاپ و توزیع بروشورهای آموزشی در منازل که اعتماد مردم را به‌دنبال داشته، موجب افزایش چشمگیر مشارکت مردم در اجرای این طرح خواهد شد.
به گفته رئوف ؛ قرار بود این طرح به صورت خانه به خانه در راستایی شناسایی بیماران کرونایی صورت بگیرد اما بدلیل ملاحظات مختلف قرار شد این طرح در نقاط آلوده که از قبل در مناطق شهری و روستایی سطح بخش مشخص شده انجام شود.
وی ادامه داد: کارشناسان بهداشتی با همکاری عوامل بسیج و مرکز بهداشت با داشتن کارت شناسایی مشخص و لباس متحدالشکل با مراجعه به درب منازل نسبت به شناسایی و همچنین قرنطینه افراد اقدام خواهند کرد.
بخشدار فشافویه خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این طرح شتاب ویروس کرونا در سطح بخش گرفته خواهد شد و این طرح قرار است در سراسر کشور نیز عملیاتی شود.
وی با اشاره به یاد و نام شهیدان قاسم سلیمانی و فخری زاده گفت: دشمنان نظام اسلامی همواره امنیت و آرامش مردم را هدف گرفته اند و هر کسانی که دلسورانه در راستای امنیت این کشور و مردم تلاش کنند مورد هدف ناجوانمردانه خود قرار می دهند.
رئوف یادآور شد: دشمن توان مقابله مستقیم با ما را ندارد به همین منظور بصورت ناجوانمردانه قصد تعرض به افراد دلسوز، مقتدر و شجاع این کشور را دارد و شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، مطهری، سلیمانی و فخری زاده تنها نمونه بارزی از ترس دشمنان از این نظام، مردم و افراد دلسوز به ایران اسلامی دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.