مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مسابقه طراحی گرافیک «مجاهدان مخلص» در استان تهران برگزار می شود

مسابقه طراحی گرافیک با عنوان «مجاهدان مخلص» به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده در استان تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، این مسابقه به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان ری و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی سازمان بسیج هنرمندان استان تهران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و سازمان فرهنگی و هنری منطقه 20 برگزار میشود.

موضوعات این مسابقه شامل:«بیان ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده به عنوان اسوه ایثار، اخلاص و عمل برای نسل نوجوان و جوان»، «تاثیر و جنبه های فرهنگی و اجتماعی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده در جهان»، «گسترش فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت»، «خودباوری و اتکا به توان و دانش بومی»، «ظلم ستیزیو مبارزه با استکبار جهانی»و «حمایت از ملت های مظلوم و مبارزه با داعش» است.

مسابقه یادشده در دو رده سنی زیر 25 سال و بالای 25 سال برگزار می شود و هنرمندان طراحی گرافیک می توانند آثار خود را در قالب های تایپوگرافی (نوشتار و طراحی حروف)، پوستر، نماد و نشانه و طراحی ترکیبی، ارسال کنند.

علاقه مندان باید آثار خود را تا 30 دی ماه به پست الکترونیکی Honarmandan.rey@gmail.com

ارسال و برای کسب اطلاع بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی rey.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

 

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه