مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آغاز طرح عمرانی مناسب سازی خیابان ۶۰ متری امام حسین(ع) کهریزک

شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: به منظور مناسب سازی معابر جهت تسهیل تردد رانندگان و عابران، عملیات زیرسازی و جدول کشی خیابان ۶۰ متری امام حسین(ع) در محدوده محله قاسم آباد شهر کهریزک درحال اجراست.

وی در تکمیل این خبر گفت: بر اساس فراوانی مطالبات اهالی و بررسی کارشناسان حوزه شهرسازی و عمران از نقاط مذکور، اجرای عملیات عمرانی زیرسازی و جدول کشی خیابان ۶۰ متری امام حسین(ع) درحد فاصل شهرک صنعتی تهران تا خیابان نهم جنوبی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال زیرسازی می شود که باتوجه به میانگین عبور خودروهای سنگین در این محور، اجرای این عملیات تاثیر بسزایی در مناسب سازی مسیر تردد رانندگان دارد.

شهردار کهریزک در ادامه از اجرای همزمان ۱۵۰۰ متر طول جدول کشی این معبر پرتردد  با اعتباری۵ میلیارد ریالی خبر داد و اظهار داشت: در سالهای اخیر عملیات عمرانی و ترافیکی مناسبی در این محور صورت نگرفته است و به دلیل عبور و مرور خودروهای سنگین جهت دسترسی به شهرک صنعتی تهران، خیابان ۶۰ متری امام حسین(ع) دچار فرسایش شدید شده است که ناهماری و نامساعد بودن فیزیکی این مخور نارضایتی اهالی را دربرداشته است و درحال حاضر با اجرای طرح پاسخگوی بخشی  از مطالبات شهروندان و صنعتگران محله قدیمی قاسم آباد خواهیم بود.

یحیی پور در پایان خاطر نشان کرد: پس از اتمام این پروژه، بهسازی عمرانی سایر معابر فرسوده شهر در قالب زیرسازی، آسفالت، جدول کشی، نهرکشی و… در فهرست اولویت های حوزه فنی وعمران شهرداری کهریزک قرار خواهد گرفت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه