مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۵۰۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان‌های استان تهران توزیع شد

سردار نقدی اعلام کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۵۰۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا در چهار مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه توسط سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران در مناطق محروم توزیع شده‌است.

سردار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در مراسم چهارمین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه(پشتیبانی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) در حرم عبدالعظیم (ع)، اظهار داشت: مردم با سخاوت ایران اسلامی به خصوص استان تهران با توزیع این میزان بسته معیشتی در میان مردم ناطق محروم الگوی تمامی ملت های جهان شده اند.

وی با اشاره به تحریم ها ظالمانه و مشکلات اقتصادی مردم ایران در اثر شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: مردم ایران زمین با الگو گیری از زندگی اهل بیت(ع) به ویژه امام علی(ع) و حضرت فاطمه که کل محصولات باغ فدک را در میان نیازمندان توزیع می کردند و همیشه در فکر معیشت فقرای جامعه بودند توانسته اند اینگونه در کمک مومنانه خوش به درخشند.

نقدی ادامه داد: حرکت بزرگ مردم ایران در کمک به محرومان جامعه در حالی که خودشان مشکلات اقصادی دارند امروز به یک الگو در جهان تبدیل شده است.

این مسئول الگو برداری از زندگی اهل بیت(ع)، زیارت امامان معصوم(ع) و عزداری های سیدالشهدا(ع) را از عوامل اصلی ایجاد فرهنگ نوعدوستی و سخاوت در میان مردم ایران دانست و افزود: این فرهنگ به لطف خداوند نسل به نسل ادامه خواهد داشت.

نقدی با اشاره به تهیه و توزیع هفت هزار بسته معیشتی در قالب چهارمین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه توسط مردم جنوب تهران و شهرستان ری، اضافه کرد: مردم این منطقه از تهران که به نسبت سایر مناطق درآمد بالایی هم ندارند حرکت بسیار بزرگی را انجام داده اند.

وی تاکید کرد: امروز صاحبان قدرت و ثروت که با انواع خون ریزی و جنگ به دنبال تصاحب قدرت هستند باید انسانیت و سخاوت را از مردم بزرگ ایران زمین یاد بگیرند.

نقدی در ادامه از کادر درمان به ویژه پزشکان و پرستاران که طی ۱۰ ماه گذشته با از خودگذشتگی در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا بودند تشکر کرد و گفت: حرکت بزرگ این قشر جامعه همیشه در میان مردم جاودان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان و پایگاه های بسیج نیز در حوزه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و شناسایی افراد آلوده در محلات بسیار خوش درخشیده اند، امروز بسیجیان در محلات مختلف خانه به خانه برای شناسایی افراد بیمار و ناقلان کرونا از جان خود مایه می گذارند.

نقدی با اشاره به اینکه بسیجیان در از ابتدای انقلاب همیشه در صحنه های مختلف خوب درخشیده اند، بیان داشت: این قشر در جلوگیری از ترورهای ابتدای انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه های مختلف دشمنان خوب عمل کرده اند و هم اکنون نیز در مقابله با کرونا سنگ تمام گذاشته اند.

این مسئول یادآور شد: حرکت عظیم بسیجیان در شناسایی بیماران و ناقلان به صورت خانه به خانه موجب کاهش آمار ابتلا به کرونا در روزهای آینده خواهد شد.

هفت هزار بسته معیشتی در قالب چهارمین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه (پشتیبانی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) امروز چهارشنبه با حضور سردار پاسدار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در مصلی حرم عبدالعظیم (ع) توزیع شد.

همچنین در پایان این مراسم از خانواده های شهدای سلامت استان تهران، شهدای مدافع حرم، جامعه پرستاران و پزشکان، تطهیرکنندگان بهشت زهرا (س) جهادگران بسیجی و خیران قدردانی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه