مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

160 هزار دام در شهرستان ری پلاک کوبی و هویت گذاری شدند

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ری گفت: با اجرای طرح هویت دارکردن و پلاک گذاری دام ها تاکنون حدود 160 هزار راس دام هویت دار شده است.

جبرئیل برادری مدیر جهادکشاورزی شهرستان ری  در این خصوص اظهار کرد: طبق جمع بندی آماری و گزارشات در زمینه هویت دارکردن و پلاک گذاری دام ها، تا کنون از مجموع 159هزار و 799 راس دام موجود( دام سبک و سنگین) در سطح شهرستان ری تعداد 52هزار راس پلاک کوبی شده است.

وی از روند رو به رشد در این زمینه خبر داد و افزود: این اقدام موثر با فرهنگسازی و درنظر گرفتن بسته های تشویقی برای دامداران ادامه خواهد داشت.

برادری  هدف از اجرای این طرح را دستیابی به آمار واقعی دام درشهرستان عنوان کرد و افزود: با دستیابی به آمار واقعی دام، برنامه ریزی لازم برای تامین و توزیع نهاده های دامی، ارائه خدمات مناسب دامپزشکی، افزایش بهره وری در واحدها ی دامداری، ایجاد واحدهای تبدیلی و بسته بندی فرآورده های دامی، ایجاد و توسعه واحدهای دامی در سطح شهرستان و استان به درستی انجام خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه