مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

احداث بالغ بر 18 هکتار گلخانه در شهرستان ری در8ماهه امسال

دیر جهاد کشاورزی شهرستان ری در ستاد گلخانه این شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 18 هکتار گلخانه در حال احداث است که این رقم باعث افزایش تولید و رسیدن به اهداف بلند مدت در بخش تولید محصولات گلخانه ای خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، ستاد گلخانه شهرستان ری با حضور فرماندار شهرستان ری و ادارات و سازمان های ذیربط و مدیر شهرستان ری در سالن جلسات فرمانداری ری تشکیل شد.

برادری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری در این باره گفت: دراین جلسه مسائل و مشکلات بخش احداث گلخانه ها به ویژه در بخش استعلام ها و صدور مجوز بررسی شد و با نظر مثبت فرماندار ری در جهت تسریع بخشیدن در این زمینه دستورات و تصمیمات مهم گرفته شد.

وی ادامه داد: درحال حاضر از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 18 هکتار گلخانه در حال احداث است که این رقم باعث افزایش تولید و رسیدن به اهداف بلند مدت در بخش تولید محصولات گلخانه ای خواهد شد.

برادری افزود: با رشد روزافزون جمعیت و نیاز جامعه به مواد غذایی، محدودیت منابع طبیعی و اراضی کشاورزی، کاهش میزان آب‌های زیرزمینی و وجود بازارهای بزرگ مصرف را می‌توان از علل اصلی توسعه كشت محصولات گلخانه‌ای دانست.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه