مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مکتب شهید سلیمانی با زبان «هنر» بیان می شود

نشست مشترک رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با هدف هم افزایی ظرفیت های فرهنگی و هنر و همکاری های مشترک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «حسین نادری» رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری زاده و سردار قاسم سلیمانی، بر ترویج روحیه ایثار و فداکاری این شهدا برای خدمت به کشور و مردم با زبان هنر تاکید کرد.

وی افزود: در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها، برنامه های هنری متنوعی در فضای مجازی با همکاری بسیجیان هنرمند برگزار می شود که به ابعاد شخصیی این بزرگوار پرداخته خواهد شد.

در ادامه «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج هنرمندان شهرستان ری نیز برگزاری مسابقه گرافیک با محوریت مکتب شهید سلیمانی و شهید فخری زاده در آذرماه را از برنامه های بسیج هنرمندان بر شمرد که با همکاری نهادهای دیگر برگزار خواهد شد.

وی حضور کم نظیر اصحاب فرهنگ و هنر در سازمان بسیج هنرمندان را، فرصت بی بدیلی دانست که می توانند آرمان های انقلاب اسلامی و نقش شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و مدافعین سلامت را به زیبایی بیان کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه