مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: انتخابات1400با ضرورت حفظ سلامت مردم برگزار می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت شیوع ویروس کرونا همه برنامه‌ها و مراسم را تحت‌شعاع قرار داده و محدودیتهایی را ایجاد کرده است، اما انتخابات ۱۴۰۰ با ضرورت حفظ سلامت مردم و اتخاذ تدابیر لازم در این خصوص برگزار می‌شود.

حسین توکلی کجانی روز شنبه در دومین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات خرداد سال آینده شهرستان ری اظهار کرد: قانون‌مداری، سرلوحه کار نیروهای اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان ری قرار دارد.
او افزود: مدیران و مسئولان شهرستان ری ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت عمومی را در اولویت قرار دهند تا امید و اعتماد در جامعه افزایش یابد و زمینه مشارکت بالا در انتخابات فراهم شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات همراه با سلامت و امنیت و همچنین افزایش مشارکت سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات از اولویت‌های شهرستان ری است.
معاون استاندار تهران اضافه کرد: ضرورت دارد شرایطی مهیا شود تا همه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت کنند و در این راستا مسئولان اجرایی انتخابات در شهرستان ری تنها قانون را برای انجام امور مدنظر دارند و ضمن حمایت از فعالیت همه طیف‌ها، جناح‌ها و فعالان سیاسی درون خانواده انقلاب، هیچگونه جانبداری در این خصوص ندارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.