مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قتل زن تن فروش تهرانی توسط 3 مرد پاکستانی در شهرری

3 مرد پاکستانی که پس از درگیری با زن تنها وی را کشته و جسدش را در کانال آب رها کرده بودند در دادگاه کیفری تهران محاکمه می‌شوند .دو همدست آنها همچنان فراری هستند و پلیس ردی از آن ها نیافته است .

سوم اسفند ماه سال ۹۸ مرد جوانی با کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم تماس گرفت و از پیدا شدن جسد یک زن جوان در زمین های کشاورزی در حاشیه شهر ری خبر داد .ماموران پلیس به زمین‌های کشاورزی رفتند و با جسد زن جوان روبه‌رو شدند که در کانال آب رها شده و یک روفرشی روی آن قرار گرفته بود.

مرد جوان به ماموران گفت : من در شهر ری باغدار هستم و تعدادی گوسفند دارم. چوپانم گوسفند ها را برای چرا برده بود که با من تماس گرفت و گفت جسد یک زن را پیدا کرده است. وقتی به آنجا رفتم با جسد زن جوان در کانال آب روبرو شدم و با پلیس تماس گرفتم.
جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان علت مرگ را خفگی اعلام کردند. در تحقیقات پلیسی روشن شد جسد متعلق به زن ۳۹ ساله ای به نام پریسا است که مدتی قبل دختر خردسالش را به یک خانواده تحویل داده بود تا از او نگهداری کنند.
قتل پریسا زن تهرانی به دست مردان خارجی
با افشای این ماجرا زوج جوان شناسایی شدند
مرد جوان گفت : من و همسرم از مدتی قبل پریسا را می‌شناختیم .او بعد از مرگ شوهرش همراه دختر خردسالش در روستای قلعه نو و در خانه ای متروکه زندگی می‌کرد و وضع مالی بدی داشت .یک روز او از من و همسرم خواست سرپرستی دخترش را به عهده بگیریم .او می گفت محل مناسبی برای زندگی ندارد و نمی‌تواند از فرزندش نگهداری کند . از ما خواست سرپرستی دخترش را قبول کنیم و ما دختر خردسال را از آن تحویل گرفتیم و مانند دختر خودمان از او نگهداری کردیم. بعد از آن ماجرا هیچ خبری از پریسا نداشتیم تا اینکه فهمیدیم جسد او در حاشیه شهر ری پیدا شده است.
در حالی که تحقیقات پلیس برای افشای راز جنایت ادامه داشت پسر جوانی به نام غدیر که به اتهام سرقت موتورسیکلت در شهرری بازداشت شده بود لب به اعتراف گشود و پرده از قتل زن جوان برداشت .
وی گفت :مدتی قبل همراه چهار مرد دیگر که از بستگانمان و تبعه پاکستان هستند به خانه زن جوان رفته بودیم تا با او رابطه برقرار کنیم. اما با او درگیر شدیم و پریسا را کشتیم.
به دنبال اظهارات غدیر ،دو همدست پاکستانی‌اش به نام های خالق و صالح ردیابی بازداشت شدند اما پلیس نتوانست ردی از دو متهم دیگر به دست بیاورد.
غدیر در تشریح جزییات قتل گفت : ما از قبل پریسا را می شناخیتم. آن روز همراه پنج نفری به خانه او رفتیم و هر کدام ۵۰ هزار تومان به او پول دادیم تا با او رابطه برقرار کنیم .اما یکی از بستگانم به نام خالق با پریسا درگیر شد .درگیری میان آن ها بالا گرفت و ما او را خفه کردیم و شبانه جسدش را به کانال آب انداختیم.
به دنبال اعترافات پسر جوان ،خالق و صالح نیز مشارکت در قتل را گردن گرفتند اما مدعی شدند دو همدست فراری آنها نیز در قتلدست داشته اند.
در حالی که پلیس نتوانسته بود ردی از متهمان فراری به دست بیاورد برای غدیر ،خالق و صالح کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شده . قرار است انها به زودی در دادگاه محاکمه شوند.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.