مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بخشدار کهریزک: کشتار دام با مجوز دامپروری تخلف است

بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری با اشاره به اینکه برخی افراد سودجو با مجوز دامپروری به فروش و کشتار دام‌ها اقدام می‌کنند، گفت: با هرگونه تخلف در این حوزه به شدت برخورد می‌شود.

امین بابایی روز چهارشنبه در جلسه تعیین تکلیف فعالیت وضعیت دام فروشان غیرمجاز در بخش کهریزک، اظهار داشت: اقدام برخی افراد به فروش‌دام با مجوز دامداری برخلاف قانون است و در صورت مشاهده قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به معضل دام فروشان غیرمجاز برای بخش کهریزک عنوان کرد: طی مطالبه عمومی و پیگیری های جدی فرماندار ویژه شهرستان ری مبنی بر برخورد با دام فروشان غیرمجاز موضوع در دستور کار ویژه قرار گرفت که در این راستا برخورد با دام فروشان غیرمجاز در راستای مقابله با سودجویان و متخلفان در حوزه دام صورت پذیرفت.

بابایی خاطرنشان کرد: مقابله با فعالیت دام فروشان غیرمجاز با همکاری دستگاه‌های ذی ربط شامل شبکه بهداشت، اصناف، تعزیرات و دستگاه‌های امنیتی و قضائی با اعمال ماده قانونی ۶۸۸ در راستای تأمین بهداشت عمومی برای جلوگیری از فعالیت و شیوع این معضل انجام شد.

این مسئول با اشاره به اهمیت ساماندهی واحدهای عرضه دام زنده در بخش کهریزک، اضافه کرد: به دلیل ارتباط واحدهای دامپروری با سلامت مردم و تاثیر آن در مسایل اجتماعی و بهداشتی، برنامه ریزی مدون و مشخصی در این زمینه صورت گرفته است.

بابایی تصریح کرد: انجام فعالیت دامداری مستلزم اخذ پروانه فعالیت از جهاد کشاورزی همچنین پلاک گذاری دام از سوی کارشناسان اداره دامپزشکی است و این واحدها حق فروش دام را ندارند.

بخشدار کهریزک خاطرنشان کرد: مالکان واحدهای غیرمجاز عرضه دام زنده باید بدانند که بازرسان شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و بخشداری کهریزک فعالیت ها آنان را زیر نظر دارند.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.