مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید فرماندار ری بر استفاده از ظرفیت مساجد و نیروهای جهادی در اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طرحی محله محور و مردمی است که با رویکرد هر خانه یک پایگاه سلامت، برای غربالگری و شناسایی مبتلایان بسیار مفید و موثر است و در این طرح می توان از ظرفیت پزشکان جهادی، نیروهای مردمی و همچنین ظرفیت گروه‌های فعال در مساجد برای مقابله با کرونا استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز شهرستان و بخش‌های تابعه گفت: با اجرای محدودیت‌های جدید از اول آذرماه در شهرستان ری و همچنین با مشارکت و همراهی مردم و اصناف، در حال حاضر در شهرستان وضعیت بیماری کرونا تا حدودی کنترل شده است.
معاون استاندار تهران افزود: تامین سلامت مردم در شرایط کنونی و با توجه به وضعیت اقتصادی ناشی از تحریم و بیماری کرونا، از اولویت‌های دولت است و همراهی مردم در رعایت محدودیت‌ها نیز به مهار بیماری کرونا و به تبع آن ادامه فعالیت‌های اقتصادی می‌انجامد.
توکلی کجانی بیان کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طرحی محله محور و مردمی است که با رویکرد هر خانه یک پایگاه سلامت، برای غربالگری و شناسایی مبتلایان بسیار مفید و موثر است و در این طرح می‌توان از ظرفیت پزشکان جهادی، نیروهای مردمی و همچنین ظرفیت گروهای فعال در مساجد برای مقابله و کنترل کرونا استفاده کرد.

فرماندار ری اظهار کرد: تشدید نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست‌های گسترده، بیماریابی و قرنطینه و رصد هوشمند بیماران، آموزش و اطلاع‌رسانی، محافظت از گروه‌های آسیب‌پذیر و همچنین افزایش درمان سرپایی و کاهش حداکثری موارد بستری از اهداف و راهبردهای مهم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است که با جلب مشارکت مردم زمینه تحقق آن صورت می گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه