مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گرامیداشت روز جهانی معلولین در آسایشگاه خیریه کهریزک

همایش روز جهانی معلولان با حضور جمعی از معلولان موفق در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ معاون توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک در همایش معلولین که به مناسبت ۱۳ آذر روز جهانی معلولین در این مرکز برگزار شد ، رفاه اجتماعی و اشتغال پایدار را حق طبیعی همه معلولین کشور دانست و بر اجرای کامل قانون حمایت از معلولین تأکید کرد .

در این همایش ، معاون توانبخشی آسایشگاه با تبریک فرارسیدن این روز به همه معلولین کشور بویژه معلولین ساکن در این مرکز گفت :

همواره بر آن هستیم تا در تدوین و اجرای انواع برنامه های مختلف از راهنمایی شما عزیزان استفاده کنیم و اطمینان داریم که می توانید بهترین راهنمای ما در انجام وظایفمان باشید .

دکتر پورفهیم اشتغال پایدار ، رفاه اجتماعی و اجرای کامل قانون حمایت از معلولین را حق طبیعی همه معلولین کشور دانست و گفت :

در صورتی که بسترهای مناسب برای فعالیت معلولین فراهم باشد ، آنان قادر خواهند بود از توانمندی های خود به نفع جامعه استفاده کنند .

حمیده پورفهیم تصریح کرد : توانمندسازی معلولین و بازگرداندن آنان به اجتماع از برنامه های همیشگی مسئولین کهریزک است و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد .

معاون توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک بالابردن کیفیت زندگی معلولین در شرایط کرونا و پس از آن را رسالت همه مدیران و کارکنان کهریزک اعلام و عزتمندی همه معلولین کشور را از خداوند متعال خواستار شد .

در پایان این مراسم ، به ۱۰ نفر از معلولین نمونه ، نفرات برتر شرکت کننده در مسابقات ورزشی و خاطره نویسی هدایای نفیسی اهدا شد .

نزدیک به ۶۵۰ نفر از معلولین میانسال و جوان از سراسر کشور در آسایشگاه خیریه کهریزک زندگی آرام و آسوده ای را در کنار هم تجربه می کنند . دانش و هنرآموزی در مدرسه معلولین و سرای فرهنگی ، حضور در عرصه های هنری و ورزشی و نیز کار و فعالیت در کارگاههای توانبخشی از جمله برنامه های مفید برای این معلولین توانمند و با انگیزه است .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه