مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برخورد با متخلفین تخلیه پسماندهای پزشکی در بخش فشافویه قاطع باشد

فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه پسماندهای پزشکی سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد گفت: برخورد با متخلفین تخلیه پسماندهای پزشکی در بخش فشافویه قاطع باشد.

 حسین توکلی کجانی عصر دوشنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند اظهارداشت: یکی از موضوعات مهم در شهرستان ری مدیریت حوزه پسماند است که علاوه بر ضرورت اهتمام دستگاه‌های اجرایی در این خصوص، تغییر اراضی پیرامون شهرها و روستاها و همچنین سفره‌های زیرزمینی و زمین‌های کشاورزی شهرستان بر اثر ایجاد کارگاه‌های بازیافت غیرمجاز تحت الشعاع قرارگرفته و امروز ری میراث دار اقدامات غیر کارشناسی مدیریت دهه‌های گذشته است.

معاون استاندار تهران گفت: از گذشته تا امروز عمده مشکلات پایتخت به شهرستان ری سرازیر شده است که در این راستا ضرورت دارد در بودجه ۱۴۰۰ سهم عوارض ارزش افزوده شهرستان ری همچون تهران افزایش یابد تا این اعتبارات به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان تزریق شود و خدمات بیشتری به مردم ری ارائه شود.

وی بیان داشت: شهرداری حسن آباد و منابع طبیعی شهرستان تمهیداتی در نظر گیرند تا پسماند تمامی واحدهای سنگ بری در یک محل کارشناسی شده پردازش شود تا ضمن ایجاد اشتغال، به زیباسازی چهره این منطقه کمک شود و اطراف شهر حسن آباد نیز تخلیه غیرمجاز صورت نگیرد.

فرماندار ویژه ری افزود: در بخش فشافویه به دلیل گستردگی سرزمینی که دارد بعضاً مشکلاتی همچون تخلیه پسماندهای پزشکی وجود دارد که در این راستا باید با محوریت بخشداری فشافویه و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، محیط زیست، شهرداری حسن آباد و نیروی انتظامی از چنین اقداماتی که سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد جلوگیری و با متخلفین نیز برخورد قاطع و قانونی شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه